hvordan kommer man videre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nu ved jeg jo sjovt nok hvad han ellers har gjort. Men hvis i ikke er i et forhold, synes jeg ikke han har krav til at fortælle dig om han ser andre også. Der er vel hans sag. 

Hvordan skal han spille med åbne kort??

Har han sagt at han vil være med dig, eller at det bare er bootycalls en gang i mellem? 

I er ikke i er forhold, så hvorfor er der regler?? I er singler, hvorfor må han ikke gøre som han gør når han er single?

Jeg forstår ikke jeres aftale/forhold. 

Nu ved jeg jo sjovt nok hvad han ellers har gjort?? og du mener?!!

det vel som man ser på det, det kommer da os and på så mange andre ting.

vi har ingen aftale, og jeg er os ligeglad med at han er sammen med andre, men gik da i min vildeste fantasi ikke udfra at han vil gøre det lige for snotten af mig, altså det kommer der da ikke noget godt ud af, når der er følelser i klemme..

kan egentlig ikke se hvad det er du bliver lidt små sur over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Nu ved jeg jo sjovt nok hvad han ellers har gjort?? og du mener?!!

det vel som man ser på det, det kommer da os and på så mange andre ting.

vi har ingen aftale, og jeg er os ligeglad med at han er sammen med andre, men gik da i min vildeste fantasi ikke udfra at han vil gøre det lige for snotten af mig, altså det kommer der da ikke noget godt ud af, når der er følelser i klemme..

kan egentlig ikke se hvad det er du bliver lidt små sur over?

Du siger han har såret dig før, men ikke hvordan? 

Og jeg bliver ikk. Småsur, jeg forstår det bare ikke. I er ikke i et forhold, men det lyder som du gerne vil være det og det vil han ikke.

Ja det er måske groft at gøre det lige foran dig, men igen et tegn på at han ikke har de følelser som du har, og du bare gå din vej og lade vær med at kigge tilbage, for hvorfor blive såret gang på gang?? For han kommer ikke til at være der du er. 

Du siger han er intresseret når du har en kæreste, så det er ligesom om det er der forbudte/forkerte der tænder dig. Være sammen med piger, der har kæreste, kysse en anden foran en pige han også ser. Han synes det er sjovt og han ved han kan gøre det. 

Han er en player og set stopper nok ikke lige. 

Find en fyr der kun vil dig, og lad vær med at gå tilbage til ham, for han vil bare såre dig igen og det er livet for kort til.

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du siger han har såret dig før, men ikke hvordan? 

Og jeg bliver ikk. Småsur, jeg forstår det bare ikke. I er ikke i et forhold, men det lyder som du gerne vil være det og det vil han ikke.

Ja det er måske groft at gøre det lige foran dig, men igen et tegn på at han ikke har de følelser som du har, og du bare gå din vej og lade vær med at kigge tilbage, for hvorfor blive såret gang på gang?? For han kommer ikke til at være der du er. 

Du siger han er intresseret når du har en kæreste, så det er ligesom om det er der forbudte/forkerte der tænder dig. Være sammen med piger, der har kæreste, kysse en anden foran en pige han også ser. Han synes det er sjovt og han ved han kan gøre det. 

Han er en player og set stopper nok ikke lige. 

Find en fyr der kun vil dig, og lad vær med at gå tilbage til ham, for han vil bare såre dig igen og det er livet for kort til.

nej, det giver jeg dig fuldstændig ret i, at det mig selv der bliver ved med at håbe - kan man sige det.

jeg håber vel bare at det kan ændre sig, for jeg vil gerne mere end det her, men på den rigtig måde og ikke sjov og spas, men igen som du skriver "gå og ikke kigge mig tilbage" ..

ja, jeg tror også det er jagten og det sjove han søger, det forbudte og forkerte der lyster ham.

Ja, og for hver gang tænker jeg, nu har han ændret sig, det lader det til. men BOM så kommer hans sand-jeg igen ..

jeg må arbejde med mig selv, og få mit hjerte og hjerne til at indse at det aldrig bliver til mere end det her fun-fun noget-

Anmeld

4. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

nej, det giver jeg dig fuldstændig ret i, at det mig selv der bliver ved med at håbe - kan man sige det.

jeg håber vel bare at det kan ændre sig, for jeg vil gerne mere end det her, men på den rigtig måde og ikke sjov og spas, men igen som du skriver "gå og ikke kigge mig tilbage" ..

ja, jeg tror også det er jagten og det sjove han søger, det forbudte og forkerte der lyster ham.

Ja, og for hver gang tænker jeg, nu har han ændret sig, det lader det til. men BOM så kommer hans sand-jeg igen ..

jeg må arbejde med mig selv, og få mit hjerte og hjerne til at indse at det aldrig bliver til mere end det her fun-fun noget-

Har du ikke en du kan snakke med, tage hen til, der kan holde dig i arme og ben, så du ikke ender med at løbe tilbage til ham, når han undskylder...?? Jeg siger ikke at du er svag, men jeg tror du er kommet ind i en ond cirkel, med at tilgive ham, og det skal stoppes, ingen fortjener at blive pisket på, på den måde. 

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Har du ikke en du kan snakke med, tage hen til, der kan holde dig i arme og ben, så du ikke ender med at løbe tilbage til ham, når han undskylder...?? Jeg siger ikke at du er svag, men jeg tror du er kommet ind i en ond cirkel, med at tilgive ham, og det skal stoppes, ingen fortjener at blive pisket på, på den måde. 

Jeg er sikker på at jeg er kommet ind i en ond cirkel hvad ham ang, og det har jeg været tit, altså ligeså snart jeg er "kommet videre" så kommer der kontakt mellem os igen for så kontakter han mig, og så bliver jeg igen taget ind i den onde cirkel. (det følelse i hvertfald sådan) -
jeg er svag hvad der ang ham. for mange siger NEJ stop det, det ender galt for dig, men høre ikk og det irritere mig

Anmeld

4. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er sikker på at jeg er kommet ind i en ond cirkel hvad ham ang, og det har jeg været tit, altså ligeså snart jeg er "kommet videre" så kommer der kontakt mellem os igen for så kontakter han mig, og så bliver jeg igen taget ind i den onde cirkel. (det følelse i hvertfald sådan) -
jeg er svag hvad der ang ham. for mange siger NEJ stop det, det ender galt for dig, men høre ikk og det irritere mig

Det er ikke nok de bare siger stop, de skal holde dig tilbage.  

Og så blokere ham overalt..

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja, det burde jeg, men kan ikke få mig selv til det, og selvf tænker folk, hun må være håbløs forelsket :s

Anmeld

4. marts 2014

Zelinasmor

Anonym skriver:

her er vi dog ikke kærester, men set til hinanden i tide og utide.
hvordan kom du videre? hvordan fik du øjene op ?

Jeg fik øjnene op fordi jeg hørte fra højre og venstre at han ikke var mig tro. Fandt efter jeg skred ud af at han havde været mig utro flere gange og fortalt de "naive" piger at jeg var ok med at han knaldede ved siden af. Årets joke. Er glad for at jeg gik. Det er hårdt - er det stadig. Vi har en 2årig datter sammen, så vi ser hinanden selvom jeg helst ikke gider glo på ham. Jo længere tid du venter jo hårdere bliver det at gå. Tro mig. Fortryder at jeg blev i 3 år.

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Jeg fik øjnene op fordi jeg hørte fra højre og venstre at han ikke var mig tro. Fandt efter jeg skred ud af at han havde været mig utro flere gange og fortalt de "naive" piger at jeg var ok med at han knaldede ved siden af. Årets joke. Er glad for at jeg gik. Det er hårdt - er det stadig. Vi har en 2årig datter sammen, så vi ser hinanden selvom jeg helst ikke gider glo på ham. Jo længere tid du venter jo hårdere bliver det at gå. Tro mig. Fortryder at jeg blev i 3 år.

her er vi ikke i et forhold, så det er ikke det samme som med dig, og føj en omgang du var i PUUH !! ..

Anmeld

5. marts 2014

Lotus86

Du bliver simpelthen nødt til at åbne øjnene, give dig selv et ordentligt los bagi og komme videre, for han ændrer sig ikke. Han er en kæmpe player, han har højst sandsynligt ikke en eneste følelse for dig, men han ved han kan gøre med dig hvad der passer ham, for han ved at du står klar hver gang han kalder. For ham er det sikkert ekstra bonus når du får en kæreste, for han ved han stadig kan få dig, og det giver ham nok et kick hver gang det lykkes. Håber virkelig for dig at du kommer ud af det, for han vil kun blive ved med at såre dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.