Yurie skriver:
Du siger han har såret dig før, men ikke hvordan?
Og jeg bliver ikk. Småsur, jeg forstår det bare ikke. I er ikke i et forhold, men det lyder som du gerne vil være det og det vil han ikke.
Ja det er måske groft at gøre det lige foran dig, men igen et tegn på at han ikke har de følelser som du har, og du bare gå din vej og lade vær med at kigge tilbage, for hvorfor blive såret gang på gang?? For han kommer ikke til at være der du er.
Du siger han er intresseret når du har en kæreste, så det er ligesom om det er der forbudte/forkerte der tænder dig. Være sammen med piger, der har kæreste, kysse en anden foran en pige han også ser. Han synes det er sjovt og han ved han kan gøre det.
Han er en player og set stopper nok ikke lige.
Find en fyr der kun vil dig, og lad vær med at gå tilbage til ham, for han vil bare såre dig igen og det er livet for kort til.
nej, det giver jeg dig fuldstændig ret i, at det mig selv der bliver ved med at håbe - kan man sige det.
jeg håber vel bare at det kan ændre sig, for jeg vil gerne mere end det her, men på den rigtig måde og ikke sjov og spas, men igen som du skriver "gå og ikke kigge mig tilbage" ..
ja, jeg tror også det er jagten og det sjove han søger, det forbudte og forkerte der lyster ham.
Ja, og for hver gang tænker jeg, nu har han ændret sig, det lader det til. men BOM så kommer hans sand-jeg igen ..
jeg må arbejde med mig selv, og få mit hjerte og hjerne til at indse at det aldrig bliver til mere end det her fun-fun noget-