et-ønske skriver:
Åhhhhh
jeg kan blive så vred over facebook!! For mange virker det som et medie hvor man kan prale af hvor overskudsagtig man er i form af hjemmebag, løbeture og legeaftaler. Samt hvor mange dyre ferier og oplevelser man giver sig selv, sine børn og partner - derudover et medie hvor folk ynder at prale max af deres børn!!!
Jeg synes det lyder som nogle dejlige ting din søn kan, og interesserer sig for
Han er et helt særligt menneske nemlig din søn, og han kan lige nøjagtig det som han skal kunne.
Synes ikke du skal sammenligne ham med andre, for han er helt sin egen.
Min datter er 8 år, hun er super dygtig til mange ting, og dem vil jeg da helst fremhæve når jeg taler med andre
de ting som ikke spiller praler jeg ikke med - men jeg er bevidst om at de er der - og jeg kan sagtens indrømme at, selvom hun i min verden er mere end perfekt, så kan jeg sagtens fortælle/berette om hendes knap så smarte sider....
Hun er som sagt 8 år - hun kan fare vild i ugens dage, aner ikke om hun kender flere flag end det danske
hun var næsten 4 år før hun smed sutten. Til gengæld så er hun det mest empatiske barn på 8 år jeg nogensinde har mødt og det er jeg stolt af.
Sender
i din retning.
Tusind tak, og meget enig
Jeg har da blandt nogle veninder vakt forargelse, for tænk sig, jeg havde i stedet for zoo, haft en hyggedag hjemme med ungerne, hvor vi havde taget en frø med ind, ungerne fik lov at se og røre, og fortalte om den og at de skulle være forsigtige ikke at mase den, se den hoppe på stuegulvet. Vild begejstring fra mine unger, og forargelse over den her åbenbart klamme ulækre frø på vores stuegulv. Den blev selvfølgelig sat fri i haven igen
Har også oplevet harme over at vi har plukket frugt/grønt i haven/drivhuset og spist uden at vaske det først, morede mig især over en mente at alle grøntsager jo var fyldt med kemi og sprøjtemidler, og forstod ikke min forklaring om vi ikke sprøjter(jo med vand og vander dem) men kun bruger nøje udvalgt gødning i plantekasserne

men der var harme over vi spiste feks agurker og tomater direkte plukket af planterne, eller spiste druer mens vi plukkede dem og børnene selv fik lov at gå og plukke druer af og spise eller bruge til leg(det sviner jo tøjet!)
Anmeld