Jeg er utrolig frustreret
Min dreng er lige blevet 3, og konstant hører jeg veninder, andre mødre på facebook osv, prale med alle de ting deres barn kan.
Umiddelbart synes jeg selv mit barn er med, men en sagde at min dreng ihvertfald var bagud sprogligt, min dreng kan ikke alfabetet, hovedstæder, eller flag
Han kan tælle til 10, dyr og dyrelyde osv og elsker biler, fly, tog både osv. Elsker at gå med farfar når der skal bruges værktøj osv og god til dyr
Men jeg er bare så bekymret for jeg ikke gør nok, me. Synes jo heller ikke hans barndom skal gå med at terpe lærdom, vi er meget ide om sommeren hvor vi leger og bruger sanserne, og så meget det er muligt og hvad han har lyst til bager vi, tegner osv men interesse er bare ofte større for at lege med biler, tog og Flyvemaskiner
Føler mig som sådan en dårlig mor hver gang de sidder der og snakker, og føler også ofte at nogle af dem ser ned på at "min dreng" ik kan det samme som deres. Han kan heller ikke ugedagene og først inden for de sidste par uger fået fornemmelse for bla tid, at der var i hår, i dag og i morgen. Men sker meget lige nu hvor han er startet i børnehave. Bruger stadig sut, ble og viser ikke interesse for potten, men er ved at trappe id af middagsluren.
Min søn er født 5 uger for tidligt og er særligt sensitiv også
Hvor er det bare så frygteligt at føle jeg svigter mit barn hvr gang og ved ikke om jeg burde indføre læringstimer. Vi kigger jo i bøger så meget han lyster men er som om at bøgerne på hans niveau er uinteressante men dem hvor han kan få viden og fakta er jo alt alt for svære og tror det er for tidligt at bruge illustreret videnskabs børneleksikon

hilsen en frustreret mor