turtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2014

stjernehimmel

Rixer skriver:

Tak for ingen hjælp !

Jeg har givet mit bud og jeg får aldrig svar på om det er rigtigt eller forkert det jeg er ude i..

Jeg har læst bøgerne og gør det med glæde igen. Der står bare intet om pædagogens rolle

synes nu at mange har givet svar, tilbage melding på dine andre tråde...

Det er helt fint at du spørg.. men må indrømme jeg os synes du har spurgt rigtig mange gange...

Det er for mig fint hvis man spørg om det man har fundet frem til, er rigtigt.. men må indrømme det virker som om at du søger her først?? og ser om nogle har svarene for dig?

Hvis det er tilfældet så bider det dig ved dine eksamner og i den virkelige verden...

Jeg googler som en gal når jeg ikke kan hitte ud af mit studie/opgaver og finder inspiration den vej....

der er stor forskel på at søge hjælp og på at søge det endelige svar ved andre.... du gør dig selv en bjørne tjeneste...

Jeg skriver det i en go mening, for jeg har faktisk os bemærket at du godt kan selv når du så ikke får svar....

Jeg tror du skal tro lidt mere på dig selv og dine evner......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Rixer

stjernehimmel skriver:

synes nu at mange har givet svar, tilbage melding på dine andre tråde...

Det er helt fint at du spørg.. men må indrømme jeg os synes du har spurgt rigtig mange gange...

Det er for mig fint hvis man spørg om det man har fundet frem til, er rigtigt.. men må indrømme det virker som om at du søger her først?? og ser om nogle har svarene for dig?

Hvis det er tilfældet så bider det dig ved dine eksamner og i den virkelige verden...

Jeg googler som en gal når jeg ikke kan hitte ud af mit studie/opgaver og finder inspiration den vej....

der er stor forskel på at søge hjælp og på at søge det endelige svar ved andre.... du gør dig selv en bjørne tjeneste...

Jeg skriver det i en go mening, for jeg har faktisk os bemærket at du godt kan selv når du så ikke får svar....

Jeg tror du skal tro lidt mere på dig selv og dine evner......

Ja du har ret.

Anmeld

1. marts 2014

Carina:-)

Rixer skriver:

Jo, jeg har en vejleder men når jeg så spørger ham siger han at jeg selv må finde ud af det..

Og det skulle du nok tage at lytte til .

Der er jo en grund til at du selv skal komme med svarene,og ikke hente dem ved alle mulige andre

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

Carina:-) skriver:

Og det skulle du nok tage at lytte til .

Der er jo en grund til at du selv skal komme med svarene,og ikke hente dem ved alle mulige andre

Jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har selv svare således

Pædagogens rolle

støtte op omkring de unges dialog

Hjælp ved misforståelser

Sørg for rum og plads til de unge kan ytre sig

Pædagogen ikke snakker i munden på de unge

Pædagogen taler med de unge og ikke til de unge under turtagning

Pædagoger kan give ideer til turtagning med forklaringer

er det rigtigt ?

Anmeld

1. marts 2014

FrkGranger

Rixer skriver:

Tak for ingen hjælp !

Jeg har givet mit bud og jeg får aldrig svar på om det er rigtigt eller forkert det jeg er ude i..

Jeg har læst bøgerne og gør det med glæde igen. Der står bare intet om pædagogens rolle

De gange jeg har lavet opgaver, har jeg skrevet om pædagogens rolle ved analyse og sammendrag af mine valgte teorier, da det som du skriver er sjældent man finder noget om pædagogens rolle.

Så analyser dine teorier og se hvad du mener teorierne fortæller dig du som pædagog skal gøre.

Anmeld

1. marts 2014

dorthemus

Rixer skriver:

Pædagogens rolle

Hjælp ved misforståelser

er det rigtigt ?

Vend nu spørgsmålene med din vejleder

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

FrkGranger skriver:

De gange jeg har lavet opgaver, har jeg skrevet om pædagogens rolle ved analyse og sammendrag af mine valgte teorier, da det som du skriver er sjældent man finder noget om pædagogens rolle.

Så analyser dine teorier og se hvad du mener teorierne fortæller dig du som pædagog skal gøre.

Jeg læste selv i bogen der stod de ting der..

Anmeld

1. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rixer skriver:

Pædagogens rolle

Hjælp ved misforståelser

er det rigtigt ?

Du skal jo have en selvstændig holdning til spørgsmålene - det er ikke en matematikopgave, hvor svaret enten er rigtigt eller forkert. 

Anmeld

1. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Tak for ingen hjælp !

Du spørge stort set hver gang ind til pædagogens rolle, uanset hvilken teori det drejer sig om. Grunden til det ikke står i bøgerne er jo netop at du SELV skal analysere dig frem til det. 

Du behøver ikke altid spørge om dit bud er rigtig eller forkert. Du kan tage dine egne beslutninger. Det handler i høj grad om at kunne argumentere for sine holdninger, hvilket du kan ved at bruge både teori og praksis. 

Jeg er faktisk nået dertil hvor jeg tænker om du mon er en troll? 

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

mor:) skriver:

Du spørge stort set hver gang ind til pædagogens rolle, uanset hvilken teori det drejer sig om. Grunden til det ikke står i bøgerne er jo netop at du SELV skal analysere dig frem til det. 

Du behøver ikke altid spørge om dit bud er rigtig eller forkert. Du kan tage dine egne beslutninger. Det handler i høj grad om at kunne argumentere for sine holdninger, hvilket du kan ved at bruge både teori og praksis. 

Jeg er faktisk nået dertil hvor jeg tænker om du mon er en troll? 

Jeg er ikke nogen form for troll. men rolig så skal jeg nok lade være med at spørge herinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.