turtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2014

Rixer

Sandratoft skriver:

Det er ikke nogen der bestemmer det, det er blot en opfordring. Du kunne også prøve at sætte dig ind i dine emner og selv løse problemerne, evt sammen med en læsegruppe, istedet for at få det hele foræret herinde. 

Jeg har givet mit bud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

dorthemus

Rixer skriver:

Jo, jeg har en vejleder men når jeg så spørger ham siger han at jeg selv må finde ud af det..

Men så må du prøve det jo jeg er selv uddannet pædagog og jeg søgte viden gennem bøger og nettet og sammen med min studiegruppe. Du må kaste dig ud i det og forsøge dig frem. Ellers ved du ikke hvad du selv kan.

Anmeld

1. marts 2014

Maja88

Rixer skriver:

Jeg har givet mit bud.

Hvad har du givet dit bud på

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

dorthemus skriver:

Men så må du prøve det jo jeg er selv uddannet pædagog og jeg søgte viden gennem bøger og nettet og sammen med min studiegruppe. Du må kaste dig ud i det og forsøge dig frem. Ellers ved du ikke hvad du selv kan.

Jeg har 11 bøger om kommunikation lige pt.

Der står her om turtagning at pædagogens opgave er at være aktiv lytter til hvad de unge kommunikere med hinanden på og hvis pædagogen skal bruge anerkendende kommunikation, så er det jo vigtigt at de her pauser, at de lytter til de unge, men snakker med de unge, for det kan skabe forståelse for begge parter og spørgende i forhold til hvad der er sket ? for at løse et problem..

Anmeld

1. marts 2014

dorthemus

Rixer skriver:

Jeg har 11 bøger om kommunikation lige pt.

Der står her om turtagning at pædagogens opgave er at være aktiv lytter til hvad de unge kommunikere med hinanden på og hvis pædagogen skal bruge anerkendende kommunikation, så er det jo vigtigt at de her pauser, at de lytter til de unge, men snakker med de unge, for det kan skabe forståelse for begge parter og spørgende i forhold til hvad der er sket ? for at løse et problem..

Ja men så må du se i dine bøger og udvælge det DU mener er relevant og giver mening for dig og den vinkel og problemstilling du har på din opgave. Og forholde dig kritisk til litteraturen.

Anmeld

1. marts 2014

SanJose

Enig med de andre. Det er ikke fordi du IKKE må spørge, men det virker ærlig talt som om du ikke selv læser op på dit pensum og derfor vil have alt serveret. Prøv at læs dit pensum igennem en gang mere og hvis du stadig ikke forstår det, så læs det en gang mere. Sorry

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

Tak for ingen hjælp !

Jeg har givet mit bud og jeg får aldrig svar på om det er rigtigt eller forkert det jeg er ude i..

Jeg har læst bøgerne og gør det med glæde igen. Der står bare intet om pædagogens rolle

Anmeld

1. marts 2014

Aabye

Rixer skriver:

Tak for ingen hjælp !

Jeg har givet mit bud og jeg får aldrig svar på om det er rigtigt eller forkert det jeg er ude i..

Jeg har læst bøgerne og gør det med glæde igen. Der står bare intet om pædagogens rolle

Jeg forstår ikke at du bliver så tøse fornærmet.. 

Hvis din vejleder ikke vil hjælpe dig, så må du klage.. 
Og når det er en opgave du laver, så får du vel også respons på den?

Så kan du jo se på responsen om det er rigtigt eller forkert det du har lavet?

Anmeld

1. marts 2014

Sandratoft

Rixer skriver:

Tak for ingen hjælp !

Ja velbekomme

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

Pædagogen sørger for at den unge skal selv have rum og plads til at
tale, men den unge skal også kunne lytte og give plads til andre unge. Jeg tror på den unge selv kan finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.