turtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2014

Rixer

Sandratoft skriver:

Det er ikke nogen der bestemmer det, det er blot en opfordring. Du kunne også prøve at sætte dig ind i dine emner og selv løse problemerne, evt sammen med en læsegruppe, istedet for at få det hele foræret herinde. 

Jeg har givet mit bud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

dorthemus

Rixer skriver:

Jo, jeg har en vejleder men når jeg så spørger ham siger han at jeg selv må finde ud af det..

Men så må du prøve det jo jeg er selv uddannet pædagog og jeg søgte viden gennem bøger og nettet og sammen med min studiegruppe. Du må kaste dig ud i det og forsøge dig frem. Ellers ved du ikke hvad du selv kan.

Anmeld

1. marts 2014

Maja88

Rixer skriver:

Jeg har givet mit bud.

Hvad har du givet dit bud på

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

dorthemus skriver:

Men så må du prøve det jo jeg er selv uddannet pædagog og jeg søgte viden gennem bøger og nettet og sammen med min studiegruppe. Du må kaste dig ud i det og forsøge dig frem. Ellers ved du ikke hvad du selv kan.

Jeg har 11 bøger om kommunikation lige pt.

Der står her om turtagning at pædagogens opgave er at være aktiv lytter til hvad de unge kommunikere med hinanden på og hvis pædagogen skal bruge anerkendende kommunikation, så er det jo vigtigt at de her pauser, at de lytter til de unge, men snakker med de unge, for det kan skabe forståelse for begge parter og spørgende i forhold til hvad der er sket ? for at løse et problem..

Anmeld

1. marts 2014

dorthemus

Rixer skriver:

Jeg har 11 bøger om kommunikation lige pt.