turtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.009 visninger
30 svar
29 synes godt om
1. marts 2014

Rixer

Hey..

Jeg vil spørge om pædagogens rolle for turtagning er at lytte aktivt eller om man kan øve sig i at starte en samtale ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Maja88

Rixer skriver:

Hey..

Jeg vil spørge om pædagogens rolle for turtagning er at lytte aktivt eller om man kan øve sig i at starte en samtale ?

Ej ikke fordi du ikke må...

Men hvorfor spørger du herinde?? Det er jo ikke en pædagog side..

Der findes en gruppe på facebook

Anmeld

1. marts 2014

Sandratoft

Maja88 skriver:

Ej ikke fordi du ikke må...

Men hvorfor spørger du herinde?? Det er jo ikke en pædagog side..

Der findes en gruppe på facebook

Ja det lyder lidt som om Rixer gerne vil have vi laver vedkommendes opgaver (det lyder som om det er en pædagog studerende)

Anmeld

1. marts 2014

Maja88

Sandratoft skriver:

Ja det lyder lidt som om Rixer gerne vil have vi laver vedkommendes opgaver (det lyder som om det er en pædagog studerende)

Altså rixer må da gerne spørge men det er jo ikke en pædagogside...

At jeg så er pædagog er en anden ting.. 

Men tænker man vil få flere svar på en pædagoggruppe

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

Det er mit sidste spørgsmål. Jeg har givet mit forslag. I hjælper mig ikke med at sige det der, så please svar på det jeg spørger om.. eller lad være med at kommenter overhovedet. Ja, jeg er pædagogstuderende og som studerende kan man godt få lidt problemer.. Er det et problem for jer så kom og løs det.

Anmeld

1. marts 2014

dorthemus

Rixer skriver:

Det er mit sidste spørgsmål. Jeg har givet mit forslag. I hjælper mig ikke med at sige det der, så please svar på det jeg spørger om.. eller lad være med at kommenter overhovedet. Ja, jeg er pædagogstuderende og som studerende kan man godt få lidt problemer.. Er det et problem for jer så kom og løs det.

Har du ikke en vejleder? Undskyld men jeg undrer mig også over alle de spørgsmål til opgaver du kommer med

Anmeld

1. marts 2014

Sandratoft

Rixer skriver:

Ja man kan godt få problemer som studerende, men synes ikke det er det rette forum at stille disse teoretiske spørgsmål. Jeg har set du har fået forslag til at bruge andre forums, f.eks. studieportalen eller grupper på facebook, brug dem i stedet. 

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

Hvem bestemmer det ?

Anmeld

1. marts 2014

Rixer

dorthemus skriver:

Har du ikke en vejleder? Undskyld men jeg undrer mig også over alle de spørgsmål til opgaver du kommer med

Jo, jeg har en vejleder men når jeg så spørger ham siger han at jeg selv må finde ud af det..

Anmeld

1. marts 2014

Sandratoft

Rixer skriver:

Hvem bestemmer det ?

Det er ikke nogen der bestemmer det, det er blot en opfordring. Du kunne også prøve at sætte dig ind i dine emner og selv løse problemerne, evt sammen med en læsegruppe, istedet for at få det hele foræret herinde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.