Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver:Det kommer an på hvor gammelt det er. Hvis du ikke har rette muligheden så kanjeg rette det for dig, hvis du fortæller mig hvad der skal rettes.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BellaT skriver:Tillykke med lille Phillip.. Hvor er han en smuk baby.Jeg har også et julibarn (fra '07) som hedder Phillip. Smukt navn og stavet på den RIGTiGE måde med to l'er. Det ser man ikke så tit.
Betina88 skriver:Du ka' glæde dig til at du ska' føde .. Mange tak ..
Betina88 skriver:D . 31.07.09 kom Phillip Enrico Jensen til verden kl . 10.30 .. Kl . 06.15 gik vandet , og ved halv 7 tiden kom veerne .. Da jeg kom på sygehuset , var jeg 4 cm åben .. Ved halv ti tiden var jeg fuld åben , så kl . 09.40 begyndte jeg at presse , tre kvarter efter kom han ud ..Jeg fik en masse ros af min jordemoder , af min mor og kæresten .. Jeg er blevet kaldt for superføder og supermor .. Jeg sa'e intet under fødslen , og min mor var virkelig var virkelig stolt af mig .. Så vil jeg bare vide , hvordan jeg sletter den dér tæller , hvor langt man er henne i sin graviditet ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128