Så ha' jeg født .. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.153 visninger
70 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Betina88

D . 31.07.09 kom Phillip Enrico Jensen til verden kl . 10.30 ..

Kl . 06.15 gik vandet , og ved halv 7 tiden kom veerne .. Da jeg kom på sygehuset , var jeg 4 cm åben .. Ved halv ti tiden var jeg fuld åben , så kl . 09.40 begyndte jeg at presse , tre kvarter efter kom han ud ..

Jeg fik en masse ros af min jordemoder , af min mor og kæresten .. Jeg er blevet kaldt for superføder og supermor .. Jeg sa'e intet under fødslen , og min mor var virkelig var virkelig stolt af mig ..

Så vil jeg bare vide , hvordan jeg sletter den dér tæller , hvor langt man er henne i sin graviditet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Mullemus86

Stort tillykke! Lyder som en relativt hurtig og nem fødsel..! Håber I alle har det godt..

Anmeld

5. august 2009

MetteT

Betina88 skriver:

Kl . 06.15 gik vandet , og ved halv 7 tiden kom veerne .. Da jeg kom på sygehuset , var jeg 4 cm åben .. Ved halv ti tiden var jeg fuld åben , så kl . 09.40 begyndte jeg at presse , tre kvarter efter kom han ud ..

Jeg fik en masse ros af min jordemoder , af min mor og kæresten .. Jeg er blevet kaldt for superføder og supermor .. Jeg sa'e intet under fødslen , og min mor var virkelig var virkelig stolt af mig ..

Så vil jeg bare vide , hvordan jeg sletter den dér tæller , hvor langt man er henne i sin graviditet ..

Ihh!!!

Stort tillykke med den lille prins...

Knus Mette

Anmeld

5. august 2009

3rollinger

Det lyder som en rigtig dejlig og meget hurtig foedsel. Og laekkert at faa ros af de naermeste.

Stort tillykke med dine lille soen. Skal vi ikke se nogen billleder af guldklumpen?  

Anmeld

5. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Betina88 skriver:

Tillykke... 

Jeg tror at du bare laver dit kommende barn om til et barn  Altså rediger barn også er der forslag derinde vil jeg tro.

Håber du får tid og lyst til at skrive en 'rigtig' fødselsberetning 

Anmeld

5. august 2009

Betina88

Mullemus86 skriver:

Stort tillykke! Lyder som en relativt hurtig og nem fødsel..! Håber I alle har det godt..

Det var det virkelig osse ..  Vi ha' det godt herhjemme ..

Anmeld

5. august 2009

Betina88

MetteT skriver:

Ihh!!!

Stort tillykke med den lille prins...

Knus Mette

hehe , jo tak ..

Anmeld

5. august 2009

Betina88

Trina skriver:

Det lyder som en rigtig dejlig og meget hurtig foedsel. Og laekkert at faa ros af de naermeste.

Stort tillykke med dine lille soen. Skal vi ikke se nogen billleder af guldklumpen?  

Det var det virkelig ..

Det får I lov til , når kæresten sender billederne over til min bærbar ..

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Kæmpe tillykke hvor er det dejligt og hvor gik det hurtigt dejligt.

Knus til dig

Anmeld

5. august 2009

Betina88

Zafir skriver:

Tillykke... 

Jeg tror at du bare laver dit kommende barn om til et barn  Altså rediger barn også er der forslag derinde vil jeg tro.

Håber du får tid og lyst til at skrive en 'rigtig' fødselsberetning 

Det var der osse .. Fik ændret det ..

Hva' er en fødselsberetning ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.