Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Betina88 skriver:D . 31.07.09 kom Phillip Enrico Jensen til verden kl . 10.30 .. Kl . 06.15 gik vandet , og ved halv 7 tiden kom veerne .. Da jeg kom på sygehuset , var jeg 4 cm åben .. Ved halv ti tiden var jeg fuld åben , så kl . 09.40 begyndte jeg at presse , tre kvarter efter kom han ud ..Jeg fik en masse ros af min jordemoder , af min mor og kæresten .. Jeg er blevet kaldt for superføder og supermor .. Jeg sa'e intet under fødslen , og min mor var virkelig var virkelig stolt af mig .. Så vil jeg bare vide , hvordan jeg sletter den dér tæller , hvor langt man er henne i sin graviditet ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Kæmpe tillykke hvor er det dejligt og hvor gik det hurtigt dejligt.Knus til dig
Betina88 skriver:Det var der osse .. Fik ændret det .. Hva' er en fødselsberetning ?
SussieOx skriver:Stort tillykke!!
Betina88 skriver:Jo tak .. Du ha' ikk' født endnu , vel ?
SussieOx skriver:Nej ikke endnu, er gået 7 dage over, og vi venter og venter endnu ...
Caroline86 skriver:du får altså lige en håndfuld ve-støv mere!! PUUUUUUUST
SussieOx skriver:Tak søde, det ser ud til jeg har brug for det hehe Vi savner hende sådan efterhånden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128