Mumto3 skriver:
Jeg har engang været " køber" . Vi ville gerne have tingen, som var lidt sjælden, og derfor måtte vi købe den langt væk fra hvor vi boede. Vi indbetalte pengene, men fik ikke lige afhentet. Så var vi syge, så skulle de på ferie, så skulle vi på ferie, så var vi syge igen osv. Men jeg overvejede på intet tidspunkt at annullere handlen!
Jeg har også prøvet at købe børnemøbler ( og dem er der mange af i den blå avis) men hvor det heller ikke lige passede med at hente. Der aftalte vi at mod et beløb på 100kr ville de godt køre 40 km fra deres bopæl til mit arbejde ( en dag de alligevel skulle den vej).
og en helt trediegang, der betalte jeg sælger for en vare, men jeg var ikke i stand til at transportere den. ( det krævede en traktor eller lastbil) her tilbød sælger selv at køre den hjem til os, for et eller andet beløb, jeg husker ike prisen. Der var jeg nede og se og betale varen men kunne ikke få den med. Der gik ca. En måned, så fik jeg den leveret.
Fra mit vedkommende har jeg aldrig rendt fra en handel, men betalt for at være sikker på at jeg fik varen, også selvom jeg ike lige kunne afhente med det samme.
håber I finder ud af det.