Hvordan griber jeg salget an ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg har engang været " køber" . Vi ville gerne have tingen, som var lidt sjælden, og derfor måtte vi købe den langt væk fra hvor vi boede. Vi indbetalte pengene, men fik ikke lige afhentet. Så var vi syge, så skulle de på ferie, så skulle vi på ferie, så var vi syge igen osv. Men jeg overvejede på intet tidspunkt at annullere handlen!

Jeg har også prøvet at købe børnemøbler ( og dem er der mange af i den blå avis) men hvor det heller ikke lige passede med at hente. Der aftalte vi at mod et beløb på 100kr ville de godt køre 40 km fra deres bopæl til mit arbejde ( en dag de alligevel skulle den vej).

og en helt trediegang, der betalte jeg sælger for en vare, men jeg var ikke i stand til at transportere den. ( det krævede en traktor eller lastbil) her tilbød sælger selv at køre den hjem til os, for et eller andet beløb, jeg husker ike prisen. Der var jeg nede og se og betale varen men kunne ikke få den med. Der gik ca. En måned, så fik jeg den leveret.

Fra mit vedkommende har jeg aldrig rendt fra en handel, men betalt for at være sikker på at jeg fik varen, også selvom jeg ike lige kunne afhente med det samme.

håber I finder ud af det.

Tak, gørlig mere rolig har ikke mulighed for at levere til dem men de skriver jo nok når de ved mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvor skal du betale 78? 

Jeg har lige prøvet at oprette en(uden at faktisk at oprette den) og det kan gøres for 16(+9) med lidt fremhævelse. 

på dba. 

Det ved jeg ikke men det stod der altså og det er også trukket på mit kort, valgte den billigste der kostede penge

Anmeld

27. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke men det stod der altså og det er også trukket på mit kort, valgte den billigste der kostede penge

mærkeligt. den billigste hos mig er 9kr de 16 er for overskriften. 

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

mærkeligt. den billigste hos mig er 9kr de 16 er for overskriften. 

Synes også det var mærkeligt, tror den hed budget den jeg valgte og overskriften kostede også men undrede mig over de 78 kr
Har ikke fået andet end hvad jeg bad om så mystisk

Anmeld

27. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Synes også det var mærkeligt, tror den hed budget den jeg valgte og overskriften kostede også men undrede mig over de 78 kr
Har ikke fået andet end hvad jeg bad om så mystisk

budget er den der koster 9kr. 

det er på dba, du har solgt. 

min pris stiger ikke, om jeg så lægger billeder ind, eller skriver mere i overskriften. 

jeg ville faktisk skrive og spørge hvorfor prisen er så høj. for at du ikke skal betale så meget igen. den dyreste hos mig er 29kr. 

Anmeld

28. februar 2014

isabellasmor

Yurie skriver:

budget er den der koster 9kr. 

det er på dba, du har solgt. 

min pris stiger ikke, om jeg så lægger billeder ind, eller skriver mere i overskriften. 

jeg ville faktisk skrive og spørge hvorfor prisen er så høj. for at du ikke skal betale så meget igen. den dyreste hos mig er 29kr. 

Jeg tænker muligvis det kan være fordi det er et dyr (evt en hund) vi snakker om? Hvis det er over 1000 eller 1500 kr og hvalp ( mener jeg) så koster annoncen lidt penge.... Men ja ellers er jeg også uforstående 

Anmeld

28. februar 2014

bøllen

Anonym skriver:

Det koster, bare at der er en overskrift og tog den billigste hvor man var lidt fremhævet, og alligevel kostede annoncen mig 78kr

Jeg har masser af annoncer har aldrig givet noget - det er jo valgfrit . Så det er da bare og tá en gratis annonce

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jeg tænker muligvis det kan være fordi det er et dyr (evt en hund) vi snakker om? Hvis det er over 1000 eller 1500 kr og hvalp ( mener jeg) så koster annoncen lidt penge.... Men ja ellers er jeg også uforstående 

Det er ikke et dyr. Jeg ved det ikke, er første gang jeg sælger noget, så troede det var standart pris, og pengene blev jo trukket så gik ud fra det var sådan

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Jeg har masser af annoncer har aldrig givet noget - det er jo valgfrit . Så det er da bare og tá en gratis annonce

Ja vil jeg fremad, men havde de overholdt eller undladt at skrive fik jeg stadig de fordele jeg nu har ofret penge på, for at komme hurtigere af med den og måske få en bedre pris

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

Kan vi holde os til indlægget og ikke hvorvidt der er sket fejl i min annoncering og om jeg burde ha valgt en gratis metode eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.