Hvordan griber jeg salget an ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

bøllen

Ja det er korrekt, vi aftalte pris, de ville få varen hentet i løbet af denne uge, og snakkede om en af de første dage, betalingen fik jeg i sidste uge men de har ikke hentet. Og har ikke givet besked og det sidste jeg hørte var de havde problemer med transport og er nogle dage siden. Synes det er mystisk

Ok det lyder mystisk

hvorfor har de overført pengene nu de selv henter ?

Den er selvfølgelig lige kompliceret nu varen er betalt . For ellers ville jeg bare sætte den til salg igen

måske køber er løbet ind i problemer - har de slet ikke kontaktet dig ??

sendte engang en vare 2 gange køber hentede den ikke på posthuset kom retur begge gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville skrive:

"Kære køber.

I har købt "en ting" hos mig, men endnu ikke afhentet den. Den skal afhentes inden d. (Dato) da den ellers vil blive smidt ud. Har I problemer med afhentning, må I meget gerne kontakte mig så vi muligvis kan finde en løsning sammen 

Rigtig god dag

Vh ...

Tak, vil jeg gøre hvis jeg ikke hører fra dem. Giver det nok lige lidt tid endnu var mest nærvøs om de kunne kræve handlen aflyst når det både vil koste mig og når jeg har afvist andre købere

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Ok det lyder mystisk

hvorfor har de overført pengene nu de selv henter ?

Den er selvfølgelig lige kompliceret nu varen er betalt . For ellers ville jeg bare sætte den til salg igen

måske køber er løbet ind i problemer - har de slet ikke kontaktet dig ??

sendte engang en vare 2 gange køber hentede den ikke på posthuset kom retur begge gange

Det var noget med transport problemer, måske det var for at der var i tilfælde af nogen skulle afhente for dem da de bor et stykke fra mig
Men må se, mest bekymret for om de kunne komme og trække i land, og jeg fik ekstra udgifter og risikerede at få mindre for min vare

Anmeld

27. februar 2014

bøllen

Anonym skriver:

Det var noget med transport problemer, måske det var for at der var i tilfælde af nogen skulle afhente for dem da de bor et stykke fra mig
Men må se, mest bekymret for om de kunne komme og trække i land, og jeg fik ekstra udgifter og risikerede at få mindre for min vare

Ok jamen der er jo ikke andet for end kontakt dem og ryk for afhentning.

du får da ikke udgifter ved at handlen ikke gennemføres ? Det er da deres problem de ikke afhenter.

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Ok jamen der er jo ikke andet for end kontakt dem og ryk for afhentning.

du får da ikke udgifter ved at handlen ikke gennemføres ? Det er da deres problem de ikke afhenter.

Det var jo det jeg tænkte at hvis de trak i land om de så ikke også skulle have deres penge igen, og så har jeg jo udgift på at oprette ny annonce, samt at jeg jo ikke er garanteret at den bliver solgt til samme pris nu jeg også har afvist nogle stykker da den jo var solgt

Anmeld

27. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville pænt bede dem om at hente varen inden en bestemt dato, indfor nærmeste fremtid.

Hvis de ik ka hente varen, syntes jeg handlen ku gå tilbage, også du modregner de penge i retur prisen som det koster at oprette en ny annonce. Ville blive træt af at opbevare en solgt vare! Vh stine

Anmeld

27. februar 2014

bøllen

Anonym skriver:

Det var jo det jeg tænkte at hvis de trak i land om de så ikke også skulle have deres penge igen, og så har jeg jo udgift på at oprette ny annonce, samt at jeg jo ikke er garanteret at den bliver solgt til samme pris nu jeg også har afvist nogle stykker da den jo var solgt

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan det er bedste at løse situationen . Men vil da mene det er deres eget problem.

At oprette annoncer på gul&gratis - dba er gratis hvis du vælger standard annoncen 

Og hvis der har været flere henvendelser mon så ikke den skulle bliver solgt i tilfælled

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan det er bedste at løse situationen . Men vil da mene det er deres eget problem.

At oprette annoncer på gul&gratis - dba er gratis hvis du vælger standard annoncen 

Og hvis der har været flere henvendelser mon så ikke den skulle bliver solgt i tilfælled

Det koster, bare at der er en overskrift og tog den billigste hvor man var lidt fremhævet, og alligevel kostede annoncen mig 78kr

Anmeld

27. februar 2014

Mumto3

Jeg har engang været " køber" . Vi ville gerne have tingen, som var lidt sjælden, og derfor måtte vi købe den langt væk fra hvor vi boede. Vi indbetalte pengene, men fik ikke lige afhentet. Så var vi syge, så skulle de på ferie, så skulle vi på ferie, så var vi syge igen osv. Men jeg overvejede på intet tidspunkt at annullere handlen!

Jeg har også prøvet at købe børnemøbler ( og dem er der mange af i den blå avis) men hvor det heller ikke lige passede med at hente. Der aftalte vi at mod et beløb på 100kr ville de godt køre 40 km fra deres bopæl til mit arbejde ( en dag de alligevel skulle den vej).

og en helt trediegang, der betalte jeg sælger for en vare, men jeg var ikke i stand til at transportere den. ( det krævede en traktor eller lastbil) her tilbød sælger selv at køre den hjem til os, for et eller andet beløb, jeg husker ike prisen. Der var jeg nede og se og betale varen men kunne ikke få den med. Der gik ca. En måned, så fik jeg den leveret.

Fra mit vedkommende har jeg aldrig rendt fra en handel, men betalt for at være sikker på at jeg fik varen, også selvom jeg ike lige kunne afhente med det samme.

håber I finder ud af det.

Anmeld

27. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det koster, bare at der er en overskrift og tog den billigste hvor man var lidt fremhævet, og alligevel kostede annoncen mig 78kr

hvor skal du betale 78? 

Jeg har lige prøvet at oprette en(uden at faktisk at oprette den) og det kan gøres for 16(+9) med lidt fremhævelse. 

på dba. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.