Ville i gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

JH12

Lilotte87 skriver:

Jeg ville ikke gøre det. TÆNK hvis hun ikke følger "skoldkoppebogen" men får feber oveni dræn. Så vil du blive rigtig ærgerlig. 

Det er også grunden til at jeg ikke bare gøre det.. For drænene er vigtigst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Røverdatter

JH12 skriver:

Jeg synes der er meget for og imod.. Svarende på tråden for dem der siger nej, er dog mest fordi det er princippet i bevidst at lade barnet smitte..

Har slet ikke besluttet mig endnu, og det gør jeg nok heller ikke før på dagen.. Overvejer endda da ringe til lægen, for at hører hvad han synes..

Men det ville godt nok være rart hvis det kunne overståes, men hun ikke er ældre..

God ide med lægen, hvis du er i tvivl

Men vil igen lige tilføje, ikke kun til TS, at det med bevidst at lade sit barn smitte ser jeg ikke noget dårligt i. Nærmest tværtimod.

.. Og det har intet at gøre med at man ønsker at forvolde smerte på sit barn - men simpelthen at hærde dets immunforsvar

Der er flere grupper der mødes hvis et barn får en mild børnesygdom for at smitte hinandens børn. Og det er vel i bund grund op til den enkelte Heldigvis er vores sygehuse nemt tilgængelige de fleste steder i landet, så hvis det allerværste skulle ske, er der hurtigt hjælp at hente  

Anmeld

24. februar 2014

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hvis det passer jer nu ville jeg prøve.

jeg gjorde med vores tre børn, men succes. De fik dem på en gang som planlagt, så var det overstået på en gang.

Anmeld

24. februar 2014

Kløver

Ja det ville jeg

Mine er 3 og snart 2 og har ikke haft det endnu og så gerne de fik det inden de blev for gamle, især også fordi det kan være farligt som voksen, har dog hørt man kan vaccinere mod det hvor man så på den måde danner antistoffer

min sp rådede endda til at lade dem være sammen med andre som fik skoldkopper så de fik det tidligt(dog undgå det før de er fyldt 1) 

Anmeld

24. februar 2014

tweety2060

JH12 skriver:

Jeg er også nervøs for at det ville falde sammen, derfor tråden.. og dræn er vigtigere end skoldkopper, for de skal skam nok komme

Jeg ville helst sikkert gøre det hvis der stod dræn på spil.... De sygdomme som de skal have, kan man sagtens udsætte dem for... Ingen problemer der
Pøj pøj men beslutningen og drænanlæggelsen

Anmeld

25. februar 2014

bøllen

JH12 skriver:

Hej Piger..

Vi står i den situation at vores datter har mulighed for at blive smittet med skoldkopper her nu onsdag/torsdag.. Dog skal hun have lagt dræn på tirsdag (3.3) .

Ville i lad jeres barn smitte, under disse omstændigheder.. ???

Vi vil gerne hvis vi kan "planlægge" skoldkopper. Også jo før jo bedre..
Og hvis det skete her indenfor nærmest fremtid, vil det passe med ferie, bedsteforældre m.m.

Håber nogen vil svare.

Nej - men jeg kunne så slet ikke drømme om at lade mit barn smitte . Ser slet ikke ideen i det . De skal nok få de sygdomme de skal have.

Anmeld

25. februar 2014

PernilleogLouis

JH12 skriver:

Det er også grunden til at jeg ikke bare gøre det.. For drænene er vigtigst!

Nu har min dreng fået masser af gange og kan slet ik se hvordan de to ting skal kunne falde sammen når det allerede er på tirsdag hun skal have dræn??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.