Ville i gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Noahmor

JH12 skriver:

Vi har også tidligere prøvet men uden held..
Og nej det ikke til at planlægge, men hvis man nu har muligheden for at prøve, skal man så se om det kan lykkes ?

Jeg ville ikke have det skidt over at prøve. Når hun får det kræver det jo en uge hjemme, så hvis det passer jer om tre uger, så prøv da af. Hun skal jo have det på et tidspunkt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

PernilleogLouis

JH12 skriver:

Hun er 21 måneder

Okay - ja jeg ville godt kunne finde på det - ville også sende mit barn i Vg selvom jeg vidste de havde smittet dernede ��

Anmeld

24. februar 2014

JH12

Vi har mulighed for ferie og pasning .. Så hvad det angår ville det passe perfekt..

Anmeld

24. februar 2014

Lotus86

Jeg ville aldrig gøre det, må indrømme jeg synes det er noget mærkeligt noget.

Anmeld

24. februar 2014

tweety2060

HVis ikke hun skulle have dræn så jo, men når der står dræn på programmet så nej....
Min tanke er at der normalt har 10-14 dage fra man udsættes for smitten til man får skoldkopperne, men feber kan komme inden og det er jo ikke alle der følger reglerne, så derfor tanker jeg at dræn risikerer at blive aflyst.
Dernæst kan det blive en lang syge periode med evt smerter fra drænanlæggelse og evt. Skoldkopper....

Anmeld

24. februar 2014

JH12

tweety2060 skriver:

HVis ikke hun skulle have dræn så jo, men når der står dræn på programmet så nej....
Min tanke er at der normalt har 10-14 dage fra man udsættes for smitten til man får skoldkopperne, men feber kan komme inden og det er jo ikke alle der følger reglerne, så derfor tanker jeg at dræn risikerer at blive aflyst.
Dernæst kan det blive en lang syge periode med evt smerter fra drænanlæggelse og evt. Skoldkopper....

Jeg er også nervøs for at det ville falde sammen, derfor tråden.. og dræn er vigtigere end skoldkopper, for de skal skam nok komme

Anmeld

24. februar 2014

Røverdatter

JH12 skriver:

Hej Piger..

Vi står i den situation at vores datter har mulighed for at blive smittet med skoldkopper her nu onsdag/torsdag.. Dog skal hun have lagt dræn på tirsdag (3.3) .

Ville i lad jeres barn smitte, under disse omstændigheder.. ???

Vi vil gerne hvis vi kan "planlægge" skoldkopper. Også jo før jo bedre..
Og hvis det skete her indenfor nærmest fremtid, vil det passe med ferie, bedsteforældre m.m.

Håber nogen vil svare.

Jeg ville nok gøre det, og der går jo ca. 14 dage før hun egentlig får skoldkopperne, altså fra hun er blevet smittet.

Min søn har netop haft skoldkopper, og har hørt at der nærmest er epidemi for tiden Så det kan jo egentlig være at hun allerede er smittet.

Det er super dejligt at have overstået vil jeg lige sige.

MEN vil lige tilføje, at jeg absolut ingen anelse har om det vil påvirke at hun skal have lagt dræn - jeg er ikke af stor nok viden indenfor området til at fortælle dig det.

Men vil råde dig til at mærke efter i dig selv om det føles rigtigt at lade hende få dem nu

Anmeld

24. februar 2014

Lilotte87

Jeg ville ikke gøre det. TÆNK hvis hun ikke følger "skoldkoppebogen" men får feber oveni dræn. Så vil du blive rigtig ærgerlig. 

Anmeld

24. februar 2014

Røverdatter

Dog vil jeg lige tilføje, til dem som skulle være dybt imod smitte af sygdom til børn, at det faktisk styrker deres immunforsvar at have nogle af disse børnesygdomme - deres krop, styrke og generelle "forsvar" bliver hærdet til senere

Anmeld

24. februar 2014

JH12

Røverdatter skriver:

Jeg ville nok gøre det, og der går jo ca. 14 dage før hun egentlig får skoldkopperne, altså fra hun er blevet smittet.

Min søn har netop haft skoldkopper, og har hørt at der nærmest er epidemi for tiden Så det kan jo egentlig være at hun allerede er smittet.

Det er super dejligt at have overstået vil jeg lige sige.

MEN vil lige tilføje, at jeg absolut ingen anelse har om det vil påvirke at hun skal have lagt dræn - jeg er ikke af stor nok viden indenfor området til at fortælle dig det.

Men vil råde dig til at mærke efter i dig selv om det føles rigtigt at lade hende få dem nu

Jeg synes der er meget for og imod.. Svarende på tråden for dem der siger nej, er dog mest fordi det er princippet i bevidst at lade barnet smitte..

Har slet ikke besluttet mig endnu, og det gør jeg nok heller ikke før på dagen.. Overvejer endda da ringe til lægen, for at hører hvad han synes..

Men det ville godt nok være rart hvis det kunne overståes, men hun ikke er ældre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.