Jeg har flere gange set børn jeg har ringet hjem, live op når deres forældre kommer... det må da også være en lettelse at skulle hjem igen hvis man ikke er på toppen!
min ældste var sådan et barn der kunne have 39 i feber og stadig suse rundt når vi kom hjem, men selvfølgelig skal han i være i dp/bhv med feber! (Jeg siger var da det er meget længe siden han har været syg

)
Og så lige i øvrigt til al den febersnak. Vi sender hjem når barnet har over 38 ELLER hvis det ikke kan følge dagens aktiviteter på normal vis. Man behøver ikke have feber eller betændelse stående ud af alle huller før man ikke er frisk nok til at være i institution!
Når jeg ringer et barn hjem er det ikke for min skyld, men det "ikke-friske Barns" da det ikke er sjovt at skulle forholde sig til mange mennesker når man har det skidt, men da også for de andre børns skyld, da de ikke skal risikere smitte eller miste voksetid, fordi et andet barn tager mere end hvad der er rimeligt! (Håber ikke dette misforståes, men det er sgu ikke oceaner af tid vi har til hvert barn

)
Jeg vil til enhver tid foretrække at de ringer hvis et af mine børn er syge eller bare har en meget dårlig dag fremfor at de skal pylre en hel dag i institution eller skole....
Anmeld