Argh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Troldemommi

Babymor1013 skriver:

Det er herligt! Det har jeg også prøvet nogle gange nu - og især nu, hvor jeg er på barsel med den mindste

Hmm besynderligt sammentræf 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Det er herligt! Det har jeg også prøvet nogle gange nu - og især nu, hvor jeg er på barsel med den mindste

Meget sjovt du siger det. Jeg er også på barsel med termin om under 2 uger. Så det er rigtig fedt at få sådan en rod hjem der har total krudt i røven

Anmeld

24. februar 2014

Laulund87

Det har jeg også prøvet et par gange.. Jeg tror så det kan være at barnet liver lidt op når det ser mor og min datter kan have feber, men stadig kravle på væggene og være i strålende humør. Måske han har været skidt og det så er gået væk? Kvalme osv kan jo komme i bølger.

Anmeld

24. februar 2014

moaren

Hmm....det må du så lige have i baghovedet næste gang de ringer. Så må de da fortælle hvad han "fejler" inden du kommer og henter ham. 

Anmeld

24. februar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Fantastisk at blive ringet til at ens barn er syg, kommer ned og henter og møder bare den gladeste dreng der giver mig alle de ting han leger med. Mens vi tager tøj på siger han Hej til alle der går forbi. Klapper hele vejen hjem i klapvognen og har nu gang i alt legetøjet her hjemme.

Øjh altså!

Tamt.

Han lyder bestemt ikke syg. Ville lige spørger ovre i institutionen, hvornår de synges grænsen er mellem syg og rask. Man kan også godt have let forhøjet feber uden at være syg.

Øv ville også være lidt træt af det, hvis det var mig.

Anmeld

24. februar 2014

FruStolpe

Prøv om ikke du kan se anderledes på det.  

Hellere at de ringer 10 gange for meget end 1 for lidt.  

Sådan ville jeg i hvert fald tænke

Anmeld

24. februar 2014

Loa

FruStolpe skriver:

Prøv om ikke du kan se anderledes på det.  

Hellere at de ringer 10 gange for meget end 1 for lidt.  

Sådan ville jeg i hvert fald tænke

Kan sagtens forstå din pointe og er for så vidt enig, meen den kan også være lidt svær.
For bliver man ringet hjem i tide og utide, og hvor det måske ikke altid var nødvendigt, ja det er altså de færreste arbejdsgivere der er glade for det....

Anmeld

24. februar 2014

Kløver

Anonym skriver:

De synes han var lidt passiv ved frugt kl 9. Han havde så godt nok lige spist morgenmad kl 8.15 også var hans temp. 37.5.

Synes ikke han lyder syg

37.5 er da normaltemperatur, er da først hvis den bliver 38 eller derover det er feber (ihvertfald ifølge min læge)

Anmeld

24. februar 2014

Mivsen

Alt over 37,4 er feber. Og skal ringes efter forældre.

Men hvis barnet ikke kan følge hverdagen i vuggestuen ringer man efter forældrene.

Man ser nok forskelligt på det, men vil selv helst have de ringer hvis der er noget som ikke som det plejer.

Og nu du er på barsel er det da bare med at nyde en dag med din trold

Arbejder selv i vuggestue, og tro mig, de fleste børn ændre sig så snart deres forældre kommer. Man skal også huske på at selv om han måske kun er lidt syg, kan det være meget svært at rumme så mange børn. Og har mest brug for at være hjemme ved mor eller far

God bedring med ham.

Anmeld

24. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng kan sagtens have feber og virke glad og frisk hjemme. Men det er ikke ensbetydende med at han kan rumme 12 børn og tre voksne. 

Jeg synes det er vildt ærgeligt at der er nogen der har en antagelse om at pædagoger sender børn hjem uden grund. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.