Argh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
27 svar
36 synes godt om
24. februar 2014

Anonym trådstarter

Fantastisk at blive ringet til at ens barn er syg, kommer ned og henter og møder bare den gladeste dreng der giver mig alle de ting han leger med. Mens vi tager tøj på siger han Hej til alle der går forbi. Klapper hele vejen hjem i klapvognen og har nu gang i alt legetøjet her hjemme.

Øjh altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Fantastisk at blive ringet til at ens barn er syg, kommer ned og henter og møder bare den gladeste dreng der giver mig alle de ting han leger med. Mens vi tager tøj på siger han Hej til alle der går forbi. Klapper hele vejen hjem i klapvognen og har nu gang i alt legetøjet her hjemme.

Øjh altså!

Han lyder da ikke spor syg  

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Han lyder da ikke spor syg  

Nej lige præcis /:

Anmeld

24. februar 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Nej lige præcis /:

Hvorfor i alverden har de så ringet til dig for at få ham hentet?

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Hvorfor i alverden har de så ringet til dig for at få ham hentet?

De synes han var lidt passiv ved frugt kl 9. Han havde så godt nok lige spist morgenmad kl 8.15 også var hans temp. 37.5.

Anmeld

24. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Det lyder godt nok mystisk 

Anmeld

24. februar 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

De synes han var lidt passiv ved frugt kl 9. Han havde så godt nok lige spist morgenmad kl 8.15 også var hans temp. 37.5.

Ej det var da godt nok en tam forklaring, ingen er da sultne 45 min efter et måltid, hmm det lyder lidt underligt, har du oplevet dette før? 

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Ej det var da godt nok en tam forklaring, ingen er da sultne 45 min efter et måltid, hmm det lyder lidt underligt, har du oplevet dette før? 

Godt nok plejer han at kunne spise altid. Men helt ærligt, nogle har da dage hvor de har mindre lyst til mad.
Nej heldigvis ikke

Anmeld

24. februar 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Godt nok plejer han at kunne spise altid. Men helt ærligt, nogle har da dage hvor de har mindre lyst til mad.
Nej heldigvis ikke

Hvis det sker igen så syntes jeg du skal spørge om der evt. Er en anden årsag til at de gerne vil have ham hentet  Hvis der er en konflikt du f.eks ikke kender til 

Anmeld

24. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Øjh altså!

Det er herligt! Det har jeg også prøvet nogle gange nu - og især nu, hvor jeg er på barsel med den mindste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.