Ej, hvor er jeg dårlig til at være alene hjemme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2014

Laulund87

Carina:-) skriver:

Gyser 

Jeg har lige set Mama -den kan anbefales 

Den har jeg set - virkelig fed! Elsker gysere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

jeg har det på samme måde... 

Min kæreste har en gang imellem været nødt til at rejse til den modsatte ende af landet pga. sin uddannelse og hold da op hvor har det været svært at falde i søvn... Plejer jo altid at kunne høre ham enten spille på PS3 eller ser TV...

Glæder mig til den lille kommer til april... så har jeg hende at bruge min energi på i stedet for kun savnet... 

Åh ja det kan jeg da godt forstå

Gid det var det samme her, men ingen lille i vente. Men efter 15 mdr. forsøg håber jeg da snart det vil lykkes, er spændt på hvad lægen siger i næste uge

Men ja det er en vane man kan høre den "støje" rundt inde i stuen eller ligge og snorke ved ens side 

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

JAAAA!!!! Haha.. Jeg er selv mega dårlig til at være alene hjemme... Men det har jeg altid været, og vil nok også altid være det! Godt det ikke er særlig tit jeg er det....

Haha er glad for jeg ikke er ene om det  

Jeg tvivler også på jeg nogensinde bliver godt til det - Men prøver da når jeg er alene hjemme, hvilket hellere ikke er så tit heldigvis, men det er ca. 4-6 weekender om året hvor han skal afsted, og selvfølgelig skal han da også det

Ellers er hver anden tirsdag fint for mig, hvor han så er hjemme igen ved 23-tiden 

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Før var jeg ik super go til det....

men når ham af min er på øvelse så nyder jeg nu at bare ku lave intet, eller lave lektier uden at det tager vores tid...

Jeg har det helt fino med alene tid, 2 ugers øvelse er super øv og selvfølgelig er han savnet.. men jeg vender den og får lavet en masse herhjemme, fylder hele sengen og ordner negle osv... og zapper løs på tvet ;-)

Haha ja dagen fungere også fint her når han ikke er hjemme, det er først ved senge tid jeg begynder at få det "svært" også selvom jeg savner ham i løbet af dagen, men så finder jeg på noget at lave i stedet for, eller ser en masse tøsefilm Det er lidt svært når man skal sove fordi man skal tidligt op  

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

SanJose skriver:

Jeg kender det rigtig godt selv, men det er alligevel en lidt anderledes situation end den du står i. Min, nu eks, kæreste er sømand og væk i 11 uger ad gangen. Det blev for meget for mig og det ødelagde forholdet. 

Men uanset hvad er det bare skide hårdt! Du får i hvert fald lige en krammer 

Det er jeg ked af at høre 

Ja nogen er nok bare mere tryghed-"narkomaner" end and andre, jeg har altid haft det sådan også da jeg boede hjemme, selvfølgelig er det blevet bedre og på en anden måde i årenes løb

Mange tak 

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg ville have et stort problem hvis hjem havde det som dig

min mand har et job hvor han er væk lør-man 9 mdr om året... Så jeg har rigtigt mange aleneaftenener! For det meste kommer han hjem og sover - men det er over midnat hvor jeg forlængst er gået i seng. Andre gange overnatter han på hotel. Det skal han fx denne weekend og jeg glæder mig lidt til et par "snork-fri" nætter

Haha ja okay, men tænker hvis det var en "hverdags" ting at jeg så ville vende mig til det 

Anmeld

26. februar 2014

Mettefpigen

Da jeg var sammen med min eks var det ikke noget problem... men nu havde han også natarbejde :-P

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Da jeg var sammen med min eks var det ikke noget problem... men nu havde han også natarbejde :-P

Havde hellere ikke noget problem da jeg var med min eks. som arbejde om natten, der nød jeg det faktisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.