Ej, hvor er jeg dårlig til at være alene hjemme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
27 svar
15 synes godt om
22. februar 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen allesammen

Tja bare et ligegyldig indlæg herfra - men ja som overskriften siger. Ej, hvor er jeg dårlig til at være alene hjemme! Mangler min kæreste så meget ved min side, kunne overhovedet ikke falde i søvn igår aftes, drømmer så jeg vågner og ikke kan falde i søvn igen. Tja har måske sove 4 timer, 5 hvis jeg er heldig og skal nu til at gøre mig klar til en vagt der hedder 8.15-18.30. Og kan bestemt ikke overskue det, har det virkelig skidt fordi jeg ikke har sovet nok, med ondt i hovedet og opkast fornemmelse 

Øv hvor jeg hader at være alene hjemme når kæresten er på øvelse

Er snart 29 år, burde jeg da klare i stiv arm, men det er sgu det samme hver gang! 

Andre der har det på samme måde!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

AlberteSophie

Jeg keder mig bare når han ikke er her (: 

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Jeg keder mig bare når han ikke er her (: 

Åh gid det var mit største problem

Noget at lave skal jeg nok finde på, men ligeså snart jeg går i seng, går det galt 

Anmeld

22. februar 2014

Anitta Kristiansen

Jeg har det på samme måde. For møg hjælp det at se en film at falde i søvn til, da jeg falder let i søvn til det men tog noget tid før jeg kunne det. Hjælp rigtig efter jeg prøvede at gå i seng før min kæreste, så jeg faldt i søvn uden han snorkede ved siden af.

Anmeld

22. februar 2014

Lukas&Liam<3

Jeg kan heller ikke finde ud af det

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

Jeg har det på samme måde. For møg hjælp det at se en film at falde i søvn til, da jeg falder let i søvn til det men tog noget tid før jeg kunne det. Hjælp rigtig efter jeg prøvede at gå i seng før min kæreste, så jeg faldt i søvn uden han snorkede ved siden af.

Vi går nu hellere ikke altid i seng samme tid, men bare det jeg kan høre ham pusle rundt i stuen eller høre tv'et - giver mig også den tryghed 

Pt. har vi ikke tv i soveværelset, men skal da afprøves når vi får det

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Jeg kan heller ikke finde ud af det

Gad vide om det er sådan en kvinde ting 

Anmeld

22. februar 2014

dorthemus

Jeg håber sandelig ikke det er en kvindeting jeg elsker at være alene og når jeg har været i forhold så nød jeg mine alenestunder.

Anmeld

22. februar 2014

Carina:-)

dorthemus skriver:

Jeg håber sandelig ikke det er en kvindeting jeg elsker at være alene og når jeg har været i forhold så nød jeg mine alenestunder.

Jeg elsker også at være alene. 

Og kender mange der har det fint med en "friaften" 

Her hygges der max med bøger,the og chokolade når der er helt ro i huset. 

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg elsker også at være alene. 

Og kender mange der har det fint med en "friaften" 

Her hygges der max med bøger,the og chokolade når der er helt ro i huset. 

Jeg har hellere ikke noget i mod det i dag og aften timerne, men om natten, der er jeg bare ikke særlig god til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.