Ej, hvor er jeg dårlig til at være alene hjemme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2014

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg håber sandelig ikke det er en kvindeting jeg elsker at være alene og når jeg har været i forhold så nød jeg mine alenestunder.

Jeg nyder da også hver anden tirsdag hvor jeg har hytten for mig selv - bare han kommer hjem og sover 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Godmorgen allesammen

Tja bare et ligegyldig indlæg herfra - men ja som overskriften siger. Ej, hvor er jeg dårlig til at være alene hjemme! Mangler min kæreste så meget ved min side, kunne overhovedet ikke falde i søvn igår aftes, drømmer så jeg vågner og ikke kan falde i søvn igen. Tja har måske sove 4 timer, 5 hvis jeg er heldig og skal nu til at gøre mig klar til en vagt der hedder 8.15-18.30. Og kan bestemt ikke overskue det, har det virkelig skidt fordi jeg ikke har sovet nok, med ondt i hovedet og opkast fornemmelse 

Øv hvor jeg hader at være alene hjemme når kæresten er på øvelse

Er snart 29 år, burde jeg da klare i stiv arm, men det er sgu det samme hver gang! 

Andre der har det på samme måde!?

jeg har det på samme måde... 

Min kæreste har en gang imellem været nødt til at rejse til den modsatte ende af landet pga. sin uddannelse og hold da op hvor har det været svært at falde i søvn... Plejer jo altid at kunne høre ham enten spille på PS3 eller ser TV...

Glæder mig til den lille kommer til april... så har jeg hende at bruge min energi på i stedet for kun savnet... 

Anmeld

22. februar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Godmorgen allesammen

Tja bare et ligegyldig indlæg herfra - men ja som overskriften siger. Ej, hvor er jeg dårlig til at være alene hjemme! Mangler min kæreste så meget ved min side, kunne overhovedet ikke falde i søvn igår aftes, drømmer så jeg vågner og ikke kan falde i søvn igen. Tja har måske sove 4 timer, 5 hvis jeg er heldig og skal nu til at gøre mig klar til en vagt der hedder 8.15-18.30. Og kan bestemt ikke overskue det, har det virkelig skidt fordi jeg ikke har sovet nok, med ondt i hovedet og opkast fornemmelse 

Er snart 29 år, burde jeg da klare i stiv arm, men det er sgu det samme hver gang! 

JAAAA!!!! Haha.. Jeg er selv mega dårlig til at være alene hjemme... Men det har jeg altid været, og vil nok også altid være det! Godt det ikke er særlig tit jeg er det....

Anmeld

22. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Godmorgen allesammen

Før var jeg ik super go til det....

men når ham af min er på øvelse så nyder jeg nu at bare ku lave intet, eller lave lektier uden at det tager vores tid...

Jeg har det helt fino med alene tid, 2 ugers øvelse er super øv og selvfølgelig er han savnet.. men jeg vender den og får lavet en masse herhjemme, fylder hele sengen og ordner negle osv... og zapper løs på tvet ;-)

Anmeld

22. februar 2014

Laulund87

Jeg ELSKER alenetid, kan slet ikke fungere uden!

Nu er det mest aftener, men jeg kunne godt bruge en hel weekend alene. Bare forkæle mig selv, spise snolder, sove og glo gysere Gjorde jeg tit før vi fik vores datter.

Anmeld

22. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg elsker, at være alene hjemme og har slet ingen problemer med det. Heller ikke hvis min mand er på seminar. Så hygger børnene og jeg, og nyder når de er puttet og det bare er MIG

Anmeld

22. februar 2014

Loan

Åh gid det dog var mig! Jeg elsker min mand og søn ufattelig højt MEN er ved at gå til over jeg aldrig har alene tid.

Han går hjemme og har ikke kørekort, med andre ord så snart jeg har fri skal knægten hentes og hjem til manden som altid er hjemme fordi han jo ikke kan komme nogen steder ifølge ham selv tiltrods for han har en scooter. Han går i skole hjemme via computeren så han er ALTID hjemme.

Eneste tidspunkt jeg har "fritid" på er når jeg selv skal noget og derfor ikke bare kan lukke af i min egen lille verden og boble over lige det jeg vil. Suk.....

Anmeld

22. februar 2014

Carina:-)

Laulund87 skriver:

Jeg ELSKER alenetid, kan slet ikke fungere uden!

Nu er det mest aftener, men jeg kunne godt bruge en hel weekend alene. Bare forkæle mig selv, spise snolder, sove og glo gysere Gjorde jeg tit før vi fik vores datter.

Gyser 

Jeg har lige set Mama -den kan anbefales 

Anmeld

22. februar 2014

SanJose

Anonym skriver:

Godmorgen allesammen

Jeg kender det rigtig godt selv, men det er alligevel en lidt anderledes situation end den du står i. Min, nu eks, kæreste er sømand og væk i 11 uger ad gangen. Det blev for meget for mig og det ødelagde forholdet. 

Men uanset hvad er det bare skide hårdt! Du får i hvert fald lige en krammer 

Anmeld

22. februar 2014

LinLin

Jeg ville have et stort problem hvis hjem havde det som dig

min mand har et job hvor han er væk lør-man 9 mdr om året... Så jeg har rigtigt mange aleneaftenener! For det meste kommer han hjem og sover - men det er over midnat hvor jeg forlængst er gået i seng. Andre gange overnatter han på hotel. Det skal han fx denne weekend og jeg glæder mig lidt til et par "snork-fri" nætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.