Alt om pks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2014

JacobsMoar

charlottekri skriver:

Jeg fik fjernet mit kateter mens jeg stadig lå i sengen og fik at vide at jeg skulle på toilet inden for en time. Skæbnen ville så at da der var gået halvanden time, var der ikke kommet nogen, så jeg gik selv på toilet. Kort efter kom en sygeplejerske ind og undskyldte mange gange for at de havde glemt mig og så helt paf ud da jeg fortalte at jeg skam havde været afsted

Det er det eneste jeg frygter ! Det skide kateder... Satser på at få det fjernet inden jeg bliver sendt på toilettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

charlottekri

JacobsMoar skriver:

Det er det eneste jeg frygter ! Det skide kateder... Satser på at få det fjernet inden jeg bliver sendt på toilettet

Helt ærligt, så giver det jo heller ingen mening at blive sendt for at tisse når man stadig har kateter i

Anmeld

22. februar 2014

MorT3Banditter

Maja84 skriver:

Mig bekendt ja, nogetmed at tarmbevægeklserne også stopper fordi de bliver bedøvet.
Efter de ene operation i hoften, måtte de hjælpe det igang igen, men der har ma. Det også i længere end ved kejsersnit.

Efter begge mine ks har de hold øje både med blødning, hvornår jeg fik afføring igen, og om jeg følte blæren blev tømt ved toiletbesøg. Man skal kunne tisse og føle blæren bliver tømt og have gang i maven igen før man må komme hjem, men det når man også fint inden for de 2-3 døgn man er indlagt det er jo ikke så længe maven bliver sat i stå og da man er fastende hjælper det i sig selv

Nej det er selvfølgelig rigtig. Jeg har bare det problem at jeg ikke kan lave stort andre steder end hjemme :/ Det er fuldstændig umuligt for min krop at forstå at selvom jeg ikke er hjemme så skal det stadig ud men det vil det ikke. 

Anmeld

22. februar 2014

Kløver

MorT2Snart3 skriver:

Nej det er selvfølgelig rigtig. Jeg har bare det problem at jeg ikke kan lave stort andre steder end hjemme :/ Det er fuldstændig umuligt for min krop at forstå at selvom jeg ikke er hjemme så skal det stadig ud men det vil det ikke. 

Hm ja ved ikke hvordan i vil tackle det andet end at det jo nok skal komme før eller siden, eller hvad de går med til

Anmeld

22. februar 2014

JacobsMoar

charlottekri skriver:

Helt ærligt, så giver det jo heller ingen mening at blive sendt for at tisse når man stadig har kateter i

Egentlig ikke.. Det må da også være svært, meningen med et kateder er vel at det bare kan "løbe" som det vil

Anmeld

22. februar 2014

Lilotte87

Man skal bare vise man kan gå ud til lokummet, så fjerner de det  :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.