Nej jeg kender ikke historien, men egentlig var det også generelt. Hvis ma som mand finder ud man ikke er biologisk far til det barn der kalder en far, det barn man tog imod da det kom til verden og man har elsket ubetingelsesløst. Vil man så frasige sig retten til at se det for at spare penge?
Jeg er med på man ikke skal betale, men ved at frasige sig betalinger skal man også skrives ud af de juridiske rettigheder, dvs. Man ikke har ret til at se barnet hvis mor nægter det.
Jeg tænker, hvis en kom og sagde at et af mine børn var blevet forbyttet på barselsgangen ville min kærlighed da ikke stoppe eller ændre sig, jeg elsker dem for dem de er. Det ville være en utrolig svær situation med en masse sorg i blandet, men de ville da altid være mine børn og jeg ville kæmpe for retten til at have kontakt. Og ja med en mand der er blevet snydt er der en anden faktor; hadet til mor, men alligevel det har jo intet med barnet at gøre.
men som sagt, jo jeg synes ikke en mand skal betale, tror bare ikke jeg forstår man har lyst til at give det op og blive skrevet ud af sit barns liv (ved godt det ikke er ens bio barn, men det er jo stadig ens barn).
Anmeld