bio eller ikke bio far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
29 svar
25 synes godt om
20. februar 2014

TNBC

Jeg sidder lige og ser aftenshowet omkring fædre og børn.

En mand bliver far til en datter, da pigen er 2år(2002), går de fra hinanden og han får en mistanke, og får en Dna test og han er ikke far til pigen.
I dag har ingen kontakt med hverken mor eller barn, men alligevel skal han betale børnepenge. Det synes jeg på en måde er forkert, hvorfor skal han betale for et barn hun har fået for en anden og så løjet om det? (Han bor ikke engang i DK)

Jeg synes ligesom at fædre bare ikke har noget at skulle have sagt, men de skal bare gøre hvad staten siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

LinLin

Det synes jeg ikke bare "på en måde" er forkert - det er da forrykt!
Så må mor sgu lige komme i tanke om hvem der ellers kan være far hvis hun vil have penge!

Anmeld

20. februar 2014

TNBC

LinLin skriver:

Det synes jeg ikke bare "på en måde" er forkert - det er da forrykt!
Så må mor sgu lige komme i tanke om hvem der ellers kan være far hvis hun vil have penge!

Jeg skrev det kun for hvis der nu var nogen der var uenig

Men ja jeg sad også sådan her Synes ikke det er fair at han skal betale for hendes løgne.
Og hvad sagde kvinden var derinde; Jamen han kunne jo have fået en test da pigen var 6måneder... Jamen der mistænkte han det jo ikke, din klaphat.
Manden siger selv, at det ikke er pengene der er et problem, men det at han hver måned ser penge forsvinde til et barn der ikke er hans og han ikke kender.

Han er juridisk far, men ikke biologisk.

Anmeld

20. februar 2014

LinLin

Yurie skriver:

Jeg skrev det kun for hvis der nu var nogen der var uenig

Men ja jeg sad også sådan her Synes ikke det er fair at han skal betale for hendes løgne.
Og hvad sagde kvinden var derinde; Jamen han kunne jo have fået en test da pigen var 6måneder... Jamen der mistænkte han det jo ikke, din klaphat.
Manden siger selv, at det ikke er pengene der er et problem, men det at han hver måned ser penge forsvinde til et barn der ikke er hans og han ikke kender.

Han er juridisk far, men ikke biologisk.

Så hun vidste det nok godt... Kan ikke have sådan nogle mennesker! Og så et det da også et virkeligt mærkeligt system...

Anmeld

20. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker om det ka ha noget at gøre med om de var gift? Og ellers så har det jo nok også noget at gøre med at han har underskrevet faderskabet, da baby blev født?

Men ja det er jo helt tosset at han ska betale! Vh stine

Anmeld

20. februar 2014

modesty

Yurie skriver:

Jeg sidder lige og ser aftenshowet omkring fædre og børn.

En mand bliver far til en datter, da pigen er 2år(2002), går de fra hinanden og han får en mistanke, og får en Dna test og han er ikke far til pigen.
I dag har ingen kontakt med hverken mor eller barn, men alligevel skal han betale børnepenge. Det synes jeg på en måde er forkert, hvorfor skal han betale for et barn hun har fået for en anden og så løjet om det? (Han bor ikke engang i DK)

Jeg synes ligesom at fædre bare ikke har noget at skulle have sagt, men de skal bare gøre hvad staten siger.

Det virker meget, meget mærkeligt... Konen må have en god advokat, eller manden må være lidt langsom i det. Det kan da ikke være almindelig kotyme.

Anmeld

20. februar 2014

TNBC

LinLin skriver:

Så hun vidste det nok godt... Kan ikke have sådan nogle mennesker! Og så et det da også et virkeligt mærkeligt system...

Sorry kan godt se at det kunne misforståtes.

Kvinden=ikke moren. En eller anden politiker eller sådan noget. Som ikke synes at det er unfair for fædre bliver behandlet på den måde.

Anmeld

20. februar 2014

LinLin

Yurie skriver:

Sorry kan godt se at det kunne misforståtes.

Kvinden=ikke moren. En eller anden politiker eller sådan noget. Som ikke synes at det er unfair for fædre bliver behandlet på den måde.

Ok... Så man hørte ikke moderen...
Fatter stadig ikke det "bare er sådan"!

Anmeld

20. februar 2014

TNBC

modesty skriver:

Det virker meget, meget mærkeligt... Konen må have en god advokat, eller manden må være lidt langsom i det. Det kan da ikke være almindelig kotyme.

Ja jeg ved ikke. Men måske er det fordi pigen er så gammel.

De sagde ikke noget om de var gift, bare at de gik fra hinanden. (ikke skilt)

Jeg kan ikke finde ud af det, men jeg synes på ingen måde at han skal betale for det. Der må jo være en far et sted..

Men han må jo stå som far, når han stadigvæk er juridisk far.

Anmeld

20. februar 2014

TNBC

LinLin skriver:

Ok... Så man hørte ikke moderen...
Fatter stadig ikke det "bare er sådan"!

Nej hun var der slet ikke og han med på skype fra australien..

Jeg synes også at det er forrykt. om han så står som far eller ej. Bør pigen ikke vide hvem hendes rigtige far er i stedet for at en mand hun ikke har set i 10år står som hendes far?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.