Anonym skriver:
For det går bare ikke mere. Har før lavet indlæg om min kærestes behandling af mig. Og er hver gang blevet rådet af de fleste til at smide ham ud.
Jeg har skulle tage et langt tilløb og er ikke helt i mål endnu, men det kommer jeg. Mangler bare lige styrke til at sige det endelige stop og at han flytter.
Han har et super grimt sprog hver gang han åbner munden.
Da vi havde hentet hans datter i mandag siger han mens hun høre det "kvinder er kræftedemer så dumme" Jeg siger så at nej piger og kvinder er ikke dumme. Og datteren siger " Jeg er da ikke dum far" og vi forklare ham at hun jo også bliver kvinde en gang, så siger han til mig " Jeg pander dig en so" og jeg valgte så at ikke at sige mere, men sagde til pigen at ingen måtte slå heldet ikke ens kæreste.
Vi har været sammen ni år og inden for de sidste par år er han blevet mere og mere mærkelig og siger nogle underlige ting. Og jeg kan bare ikke rammer flere onde kommentarer og manglende støtte.
Den lille på 3 år har været vågen fra tolv til 5:30 i nat, hvilket resulterede i jeg ikke har sovet. Han har for han snorkede højlydt, men vågnede op engang imellem og skælde ud over at det var min skyld Den lille vågnede, for jeg havde ikke gjort noget ved det mente han. Han mente jeg bare lå og kiggede og ikke gad trøste. Og det ville jeg da aldrig kunne gøre.
Han sagde til den lille i nat at han havde en brist og det var den lille skyld at mor og far skulle gå fra hinanden. Og mit hjerte bløder! Hvordan kan man sige sådan til et lille barn.
Nej det var dråben,Jeg vil ikke byde børnene sådan en far. Jeg siger stop!
Jeg ville så ligge lidt da han stod op i morges kl 8 Han kom kl 9 og sagde "nu har du vidst også ligget der længe nok" en time! Ovenpå en nat uden søvn!? Jeg prøvede igen ved 17-tiden, og han kom og beordrede mig op efter en halv time. Åh nej altså hvor er omtanken fir Hans medmennesker 
Fantastisk at du har fået modet til at forlade ham og håber da også at du får lov til at se din bonusdatter, har du et godt forhold til hendes mor? For du kan jo altid blive en ekstra voksen, der kan være støtte, især når pigen har sådan en idiot som far
Og så kan han sejle i sin egen sø..