nu SKAL jeg være enlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

hekran

Jeg fik et godt råd engang: find kun sammen med en, hvis du ønsker at din kommende søn skal ligne ham og opføre sin som han. Ville du så være stolt. Hvis nej, så er det ikke ham du skal være sammen med..... Og det er det meget tydeligt i dette tilfælde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Nemesis

håber du finder styrke til at komme væk...for du er vist kørt helt ned. 

Det er også vigtigt for den lille at få et ordentlig billede af hvordan mor egentlig skal behandles og så er jeg sikker på han også kan mørke du slet ikke er rigtig glad...

Men jeg håber virkelig at du kan sige stop..selvom det lyder som om det er din lejlighed og det derfor er ham der skal flytte...det bliver nok ikke nemt.

Anmeld

19. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Puha, nej jeg får helt ondt i maven af at læse det. 

Sikke da en absolut rædselsvækkende behandling af både dig og børnene. Og sikke da et eksempel han sætter for børnene! Det er på ingen måde i orden!

Det skal bare stoppe, og det helst i går. Skynd dig lidt at få ham smidt ud, eller pak børnene sammen og smut! - Det er da ikke til at være i, man bliver jo fuldstændig udkørt som menneske når man bare bliver skældt ud dagen lang, og så oven i købet af den der skulle være en støtte i hverdagen. 

Anmeld

19. februar 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Mon Det betyder min kæreste egentlig er meget normalt siden Der er så mange der læser men ikke svare? 

Gid jeg havde nogle veninder som kunne støtte og vejlede.

Tak til jer to som har svaret indtil videre 

Må hellere få mig lidt søvn nu.

Hvorfor folk ikke har svaret kan jeg ikke sige noget om, og det vil jeg heller ikke blande mig i. Måske de ikke ved hvad de skal svare - måske de skal tænke lidt over svaret hvem ved.

MEN én ting er sikkert, det er IKKE normalt!!!!!!

Anmeld

19. februar 2014

pussekat

Anonym skriver:

For det går bare ikke mere. Har før lavet indlæg om min kærestes behandling af mig. Og er hver gang blevet rådet af de fleste til at smide ham ud.

Jeg har skulle tage et langt tilløb og er ikke helt i mål endnu, men det kommer jeg. Mangler bare lige styrke til at sige det endelige stop og at han flytter.

Han har et super grimt sprog hver gang han åbner munden.

Da vi havde hentet hans datter i mandag siger han mens hun høre det "kvinder er kræftedemer så dumme" Jeg siger så at nej piger og kvinder er ikke dumme. Og datteren siger " Jeg er da ikke dum far" og vi forklare ham at hun jo også bliver kvinde en gang, så siger han til mig " Jeg pander dig en so" og jeg valgte så at ikke at sige mere, men sagde til pigen at ingen måtte slå heldet ikke ens kæreste.

Vi har været sammen ni år og inden for de sidste par år er han blevet mere og mere mærkelig og siger nogle underlige ting. Og jeg kan bare ikke rammer flere onde kommentarer og manglende støtte.

Den lille på 3 år har været vågen fra tolv til 5:30 i nat, hvilket resulterede  i jeg ikke har sovet. Han har for han snorkede højlydt, men vågnede op engang imellem og skælde ud over at det var min skyld Den lille vågnede, for jeg havde ikke gjort noget ved det mente han. Han mente jeg bare lå og kiggede og ikke gad trøste. Og det ville jeg da aldrig kunne gøre.

Han sagde til den lille i nat at han havde en brist og det var den lille skyld at mor og far skulle gå fra hinanden. Og mit hjerte bløder! Hvordan kan man sige sådan til et lille barn.

Nej det var dråben,Jeg vil ikke byde børnene sådan en far. Jeg siger stop!

Jeg ville så ligge lidt da han stod op i morges kl 8 Han kom kl 9 og sagde "nu har du vidst også ligget der længe nok" en time! Ovenpå en nat uden søvn!? Jeg prøvede igen ved 17-tiden, og han kom og beordrede mig op efter en halv time. Åh nej altså hvor er omtanken fir Hans medmennesker 

hejsa søde
kan du så til at give ham 10 kold tærre lige i røven og ud af dør med ham for der er nok mand som give dig og vil være sød ved dig og de barn det have ikke går her mere da her prøve det med min x tro jeg hele ikke jeg kun får en mand som vil give mig med af ca 9 år siden kom min dejlig elsker mand ind i min liv og det her tage mange år at se han vil mig og jeg kan gør det jeg her lyst til også købe ting til mig selv uden at selv høre ham om det før

Anmeld

19. februar 2014

SjeBets

ærligt så bliver jeg lidt frusteret over at læse det du skriver, fordi du skriver at du flere gange er blevet opfordret til at forlade ham, og han behandler dig sådan , jeg håber virkelig du kommer væk nu, jeg hader at læse fra piger der bliver behandler som bæ, og er kede af det og så gang på gang vælger at blive... jeg var hos en der behandlede mig som lort, og jeg endte på den lukkede psyk afdeling. men jeg skjulte bare for alle hvordan han behandlede mig. Ingen var klar over det før forholdet var ovre...... så kom ud, og tro mig ungerne kan mærke det og vil blive mærket af det

Anmeld

19. februar 2014

Camilla <3

Han er da godt en klaphat! Hvor takler du det flot, specielt med hensyn til hans datter! 

Sender en masse kram! 

Anmeld

19. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Mon Det betyder min kæreste egentlig er meget normalt siden Der er så mange der læser men ikke svare? 

Nej jeg tror ikke du skal sætte det sådan sammen. Nok mere at vi ikke har set din tråd eller ikke ved hvordan man skal svare. Som du skriver tidligere er du blevet rådet mange gange til at gå fra den nar. 

Jeg synes det er godt du kommer væk, men inden da prøv at se om du kan opfange noget på video eller lign så du har optagelser der kan give dig medhold. Hvis nu han bliver værre eller når du kæmper for forældremyndigheden. 

Jeg håber du vil kontakte psykolog eller børnefamilie afd. I din kommune , så du  og dit barn kan lægge det her konstruktivt fra jer (for sikke nogle ar det må give).

Men også så kommunen kan se hvad din bonusdatter bliver udsat for (og så de kan stoppe det, for når du er væk, er der kun hende til at smage fars vrede). 

Anmeld

19. februar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

For det går bare ikke mere. Har før lavet indlæg om min kærestes behandling af mig. Og er hver gang blevet rådet af de fleste til at smide ham ud.

Jeg har skulle tage et langt tilløb og er ikke helt i mål endnu, men det kommer jeg. Mangler bare lige styrke til at sige det endelige stop og at han flytter.

Han har et super grimt sprog hver gang han åbner munden.

Da vi havde hentet hans datter i mandag siger han mens hun høre det "kvinder er kræftedemer så dumme" Jeg siger så at nej piger og kvinder er ikke dumme. Og datteren siger " Jeg er da ikke dum far" og vi forklare ham at hun jo også bliver kvinde en gang, så siger han til mig " Jeg pander dig en so" og jeg valgte så at ikke at sige mere, men sagde til pigen at ingen måtte slå heldet ikke ens kæreste.

Vi har været sammen ni år og inden for de sidste par år er han blevet mere og mere mærkelig og siger nogle underlige ting. Og jeg kan bare ikke rammer flere onde kommentarer og manglende støtte.

Den lille på 3 år har været vågen fra tolv til 5:30 i nat, hvilket resulterede  i jeg ikke har sovet. Han har for han snorkede højlydt, men vågnede op engang imellem og skælde ud over at det var min skyld Den lille vågnede, for jeg havde ikke gjort noget ved det mente han. Han mente jeg bare lå og kiggede og ikke gad trøste. Og det ville jeg da aldrig kunne gøre.

Han sagde til den lille i nat at han havde en brist og det var den lille skyld at mor og far skulle gå fra hinanden. Og mit hjerte bløder! Hvordan kan man sige sådan til et lille barn.

Nej det var dråben,Jeg vil ikke byde børnene sådan en far. Jeg siger stop!

Jeg ville så ligge lidt da han stod op i morges kl 8 Han kom kl 9 og sagde "nu har du vidst også ligget der længe nok" en time! Ovenpå en nat uden søvn!? Jeg prøvede igen ved 17-tiden, og han kom og beordrede mig op efter en halv time. Åh nej altså hvor er omtanken fir Hans medmennesker 

Det er da bare på ingen måde i orden, den måde han behandler dig på Og stakkels hans datter, som skal trives med ham, hvis han er så ubehagelig

Det lyder som den helt rigtige beslutning, og er sikker på du vil blive meget meget lykkeligere uden sådan en mand.

Kram til dig

Anmeld

19. februar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Øh?

Altså undskyld jeg siger det, men hvorfor sidder du og venter på svar herinde?

Tag da vare på dit barn i stedet for! Smid stodderen af h til, eller kontakt nogen som kan!

Hvordan får du og børnene det bedre,ved at du sidder og venter på at en flok fremmede kvinder, skriver at din mand er en idiot?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.