nu SKAL jeg være enlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.115 visninger
36 svar
41 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

For det går bare ikke mere. Har før lavet indlæg om min kærestes behandling af mig. Og er hver gang blevet rådet af de fleste til at smide ham ud.

Jeg har skulle tage et langt tilløb og er ikke helt i mål endnu, men det kommer jeg. Mangler bare lige styrke til at sige det endelige stop og at han flytter.

Han har et super grimt sprog hver gang han åbner munden.

Da vi havde hentet hans datter i mandag siger han mens hun høre det "kvinder er kræftedemer så dumme" Jeg siger så at nej piger og kvinder er ikke dumme. Og datteren siger " Jeg er da ikke dum far" og vi forklare ham at hun jo også bliver kvinde en gang, så siger han til mig " Jeg pander dig en so" og jeg valgte så at ikke at sige mere, men sagde til pigen at ingen måtte slå heldet ikke ens kæreste.

Vi har været sammen ni år og inden for de sidste par år er han blevet mere og mere mærkelig og siger nogle underlige ting. Og jeg kan bare ikke rammer flere onde kommentarer og manglende støtte.

Den lille på 3 år har været vågen fra tolv til 5:30 i nat, hvilket resulterede  i jeg ikke har sovet. Han har for han snorkede højlydt, men vågnede op engang imellem og skælde ud over at det var min skyld Den lille vågnede, for jeg havde ikke gjort noget ved det mente han. Han mente jeg bare lå og kiggede og ikke gad trøste. Og det ville jeg da aldrig kunne gøre.

Han sagde til den lille i nat at han havde en brist og det var den lille skyld at mor og far skulle gå fra hinanden. Og mit hjerte bløder! Hvordan kan man sige sådan til et lille barn.

Nej det var dråben,Jeg vil ikke byde børnene sådan en far. Jeg siger stop!

Jeg ville så ligge lidt da han stod op i morges kl 8 Han kom kl 9 og sagde "nu har du vidst også ligget der længe nok" en time! Ovenpå en nat uden søvn!? Jeg prøvede igen ved 17-tiden, og han kom og beordrede mig op efter en halv time. Åh nej altså hvor er omtanken fir Hans medmennesker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Sijac

Anonym skriver:

For det går bare ikke mere. Har før lavet indlæg om min kærestes behandling af mig. Og er hver gang blevet rådet af de fleste til at smide ham ud.

Jeg har skulle tage et langt tilløb og er ikke helt i mål endnu, men det kommer jeg. Mangler bare lige styrke til at sige det endelige stop og at han flytter.

Han har et super grimt sprog hver gang han åbner munden.

Da vi havde hentet hans datter i mandag siger han mens hun høre det "kvinder er kræftedemer så dumme" Jeg siger så at nej piger og kvinder er ikke dumme. Og datteren siger " Jeg er da ikke dum far" og vi forklare ham at hun jo også bliver kvinde en gang, så siger han til mig " Jeg pander dig en so" og jeg valgte så at ikke at sige mere, men sagde til pigen at ingen måtte slå heldet ikke ens kæreste.

Vi har været sammen ni år og inden for de sidste par år er han blevet mere og mere mærkelig og siger nogle underlige ting. Og jeg kan bare ikke rammer flere onde kommentarer og manglende støtte.

Den lille på 3 år har været vågen fra tolv til 5:30 i nat, hvilket resulterede  i jeg ikke har sovet. Han har for han snorkede højlydt, men vågnede op engang imellem og skælde ud over at det var min skyld Den lille vågnede, for jeg havde ikke gjort noget ved det mente han. Han mente jeg bare lå og kiggede og ikke gad trøste. Og det ville jeg da aldrig kunne gøre.

Han sagde til den lille i nat at han havde en brist og det var den lille skyld at mor og far skulle gå fra hinanden. Og mit hjerte bløder! Hvordan kan man sige sådan til et lille barn.

Nej det var dråben,Jeg vil ikke byde børnene sådan en far. Jeg siger stop!

Jeg ville så ligge lidt da han stod op i morges kl 8 Han kom kl 9 og sagde "nu har du vidst også ligget der længe nok" en time! Ovenpå en nat uden søvn!? Jeg prøvede igen ved 17-tiden, og han kom og beordrede mig op efter en halv time. Åh nej altså hvor er omtanken fir Hans medmennesker 

Hold da op Det lyder som om det er en rigtig god beslutning du har taget dig, både for dig men særligt for din datter. Og du kan godt være stolt af dig selv! Du viser din datter at dårlig behandling ikke er okay - sej mor, way to go!!

Men du skal også lige have en kram

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Vil lige tilføje at I morges den time Jeg lå var børnene inde og be om hjælp og kalde på mig tre gange. 

Og jeg har også haft dem alene hele formiddagen i 4 timer så han kunne få fred for os. Så synes godt han kunne have ladet mig sove i eftermiddag, bare et par timer, men det er ligesom om han ikke kan se eller forstå andres følelser.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Hold da op Det lyder som om det er en rigtig god beslutning du har taget dig, både for dig men særligt for din datter. Og du kan godt være stolt af dig selv! Du viser din datter at dårlig behandling ikke er okay - sej mor, way to go!!

Men du skal også lige have en kram

Det er desværre kun min bonusdatter, men håber jeg for lov at se hende selvom jeg ikke bor med hendes far. Den lille er min bio.

Anmeld

19. februar 2014

Frk.S

Det der MÅ du simpelthen da bare ikke finde dig i.

Det er bare med at komme væk fra ham med det samme.

Men hold da fast hvor er det dog synd for hans datter, at han taler sådan til hende. Hun kan jo ikke vælge ham fra... i hvert fald ikke endnu. Men det kan jo ende med at blive konsekvensen for ham, at hun en dag, når hun bliver gammel nok, vælger ham fra, hvis han bliver ved med at være så top-ubehagelig. Og det ville jeg ikke tøve et sekund med at sige til ham inden jeg forlod ham.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Det værste er næsten at han har lært børnene at det er mig der er galt på den ved at gå og skælde mig ud hele tiden, rette på mig og siger hvad jeg gør er forkert dårlig sygt og så videre.

Vores den lille kigger på mig med samme blik som ham løfter pegefingeren og skælder mig ud når han er færdig med at skælde mig ud.

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Mon Det betyder min kæreste egentlig er meget normalt siden Der er så mange der læser men ikke svare? 

Gid jeg havde nogle veninder som kunne støtte og vejlede.

Tak til jer to som har svaret indtil videre 

Må hellere få mig lidt søvn nu.

Anmeld

19. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Det værste er næsten at han har lært børnene at det er mig der er galt på den ved at gå og skælde mig ud hele tiden, rette på mig og siger hvad jeg gør er forkert dårlig sygt og så videre.

Vores den lille kigger på mig med samme blik som ham løfter pegefingeren og skælder mig ud når han er færdig med at skælde mig ud.

Så er det os på tide at komme væk....

både fordi han sætter dig i et dårligt lys men bestemt også fordi han er så dybt egoistisk at han kun tænker på sig selv og sætter hans børn i den situation og skyder hans dårlige menneske-være-måde over på dem...

Det er bare så meget ikke iorden!!!

Nogle gange skal man have tilløb til, helt derud hvor man næsten ikke kan bunde....helt derhen hvor man en dag tænker NU ER DET FANME NOK!!! det er nemlig der hvor man IKKE går tilbage igen og forbarmer sig over ham...(hvis han skulle ha en god stund)

Det er slet ikke iorden den måde han behandler dig.. jer på..... 

Du kan kun få det bedre, og du har da uden tvivl fortjent SÅ meget bedre og det samme har dit barn....

ALT held og lykke herfra... og husk, lige meget hvor meget han så end giver dig skylden, så er det HAM der er fuldstændig modbydelig og gal på den....

Anmeld

19. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Mon Det betyder min kæreste egentlig er meget normalt siden Der er så mange der læser men ikke svare? 

Gid jeg havde nogle veninder som kunne støtte og vejlede.

Tak til jer to som har svaret indtil videre 

Må hellere få mig lidt søvn nu.

Det er ikke ALMINDELIGT!! basta bum!!

Sorry men blir så gal på de hankøn der behandler folk sådan....grrrrrr...

har du slet ingen du skal søge støtte og hjælp ved? og som kan hjælpe dig med at huske på det er det helt rigtige at du skal ud af det forhold.....?

Anmeld

19. februar 2014

B&J

Jeg håber snart du tager det skridt og kommer væk er bange for hvad der kan ske dig og børene pyhhh er ked af flere ikke har skrevet. men tror det er svært at give en mening fordi det er sådan et hårdt sted du står

men sender dig de største krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.