Er jeres køkken hyggeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

VIPpigen

Vores køkken bliver kun 2 år lige om lidt, så det er hyggeligt og lige som vi gerne vil have det. Du får dog ikke noget billed lige nu, det ligner noget der er løgn. En mand der selv skal sørge for ham og datter, giver et meget rodet køkken, som endnu ikke er ryddet op. Og jeg er stadig syg, så kaster mig ikke over det endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Lykke:)

An&Jo skriver:

Jeg ville have svaret igår, men orkede ikke lige at tage billeder af vores køkken..

Men ja jeg synes faktisk jeg har fået lavet et ret hyggeligt køkken herhjemme..

For mig kommer det an på de små ting, at have olier og krydderier til at stå fremme og pynte, samtidig med at det er ret praktisk når der skal laves mad at det er lige i nærheden af hvor man skal bruge dem.. og så at bringe lidt farver og liv ind..

Jeg ELSKER din blender!!

Anmeld

20. februar 2014

An&Jo

Lykke:) skriver:

Jeg ELSKER din blender!!

Tak.. fandt den i netto

Anmeld

20. februar 2014

An&Jo skriver:

Tak.. fandt den i netto

Den er simpelthen for fed er det lang tid siden?

Anmeld

21. februar 2014

stjernehimmel

Mor11 skriver:

Halløj, jeg går her og tænker tanker om at gøre noget ved mit trælse køkken! Det er praktisk men virkelig upersonligt og usammenhængende.  Lavede en tråd igår om er møbel jeg gerne vil shine op og så tænker jeg lidt på at male og få nogen fede ting på væggene. (Men hvad???????) 

hvad har i gjort i jeres køkkener for at få det fint/hyggeligt og ikke bare praktisk? 

Bor til leje, så har ikke uanede muligheder desværre. Køkkenlågerne er lyse træfarvede med børstede stål håndtag, lys grå bordplade. Helt typisk lejebolig. 

Elsker vores nye køkken, meeeeeen ser frem til jeg får tid til at ordne de små detaljer der gør det hyggeligt og gangen bliver indrettet så det ik virker så tomt og stort 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2014

An&Jo

Lykke:) skriver:

Den er simpelthen for fed er det lang tid siden?

Ja det er ved at være et par måneder siden tror jeg

Anmeld

21. februar 2014

An&Jo skriver:

Ja det er ved at være et par måneder siden tror jeg

Nå okay - tak!

Anmeld

21. februar 2014

L&V

Nope det tror jeg ikke man vil betegne det men det er fedt og funktionelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.