Er jeres køkken hyggeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.828 visninger
27 svar
16 synes godt om
19. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Halløj, jeg går her og tænker tanker om at gøre noget ved mit trælse køkken! Det er praktisk men virkelig upersonligt og usammenhængende.  Lavede en tråd igår om er møbel jeg gerne vil shine op og så tænker jeg lidt på at male og få nogen fede ting på væggene. (Men hvad???????) 

hvad har i gjort i jeres køkkener for at få det fint/hyggeligt og ikke bare praktisk? 

Bor til leje, så har ikke uanede muligheder desværre. Køkkenlågerne er lyse træfarvede med børstede stål håndtag, lys grå bordplade. Helt typisk lejebolig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Leob

Mor11 skriver:

Halløj, jeg går her og tænker tanker om at gøre noget ved mit trælse køkken! Det er praktisk men virkelig upersonligt og usammenhængende.  Lavede en tråd igår om er møbel jeg gerne vil shine op og så tænker jeg lidt på at male og få nogen fede ting på væggene. (Men hvad???????) 

hvad har i gjort i jeres køkkener for at få det fint/hyggeligt og ikke bare praktisk? 

Bor til leje, så har ikke uanede muligheder desværre. Køkkenlågerne er lyse træfarvede med børstede stål håndtag, lys grå bordplade. Helt typisk lejebolig. 

Jeg synes vi har et hyggeligt køkken :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2014

SjeBets

nej har verdens mindste, mest dumme indrettet køkken, jeg er SÅ træt af det, men er generelt træt af hele huset, da fjolset der har indrettet det har ikke tænkt sig om, og da manden købte det var han ligeglad fordi han var jo alene og uden børn og kone, og skulle kun sove her så indretning var lidt lige meget. Men aarrgg .. dumme dumme køkken :/

Anmeld

19. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Leob skriver:

Jeg synes vi har et hyggeligt køkken :-) 

Ja det er hyggeligt jeres køkkentype i sig selv er jo super hyggeligt.! Her bliver problemet at få det hyggeligt til trods for et kedeligt standard køkken.

Anmeld

19. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
SjeBets skriver:

nej har verdens mindste, mest dumme indrettet køkken, jeg er SÅ træt af det, men er generelt træt af hele huset, da fjolset der har indrettet det har ikke tænkt sig om, og da manden købte det var han ligeglad fordi han var jo alene og uden børn og kone, og skulle kun sove her så indretning var lidt lige meget. Men aarrgg .. dumme dumme køkken :/

kender det! Vores er også sært indrettet. Der kunne være det fedeste køkken med en masse bordplads og skabe, for rummet er egentlig okay stort. Men nej. De har kun lavet køkken i halvdelen af rummet fordi de synes det er smart med spisekrog i køkkenet...... Det synes jeg så ikke. Jeg vil SÅ meget hellere have opbevaring og skabsplads! 

Anmeld

19. februar 2014

Leob

Mor11 skriver:

Ja det er hyggeligt jeres køkkentype i sig selv er jo super hyggeligt.! Her bliver problemet at få det hyggeligt til trods for et kedeligt standard køkken.

Ja nemlig. Vi lejer også, og her var køkkenet jo malet og det hele virker meget ''landkøkken-agtigt'' :) 

Anmeld

19. februar 2014

SjeBets

Mor11 skriver:

kender det! Vores er også sært indrettet. Der kunne være det fedeste køkken med en masse bordplads og skabe, for rummet er egentlig okay stort. Men nej. De har kun lavet køkken i halvdelen af rummet fordi de synes det er smart med spisekrog i køkkenet...... Det synes jeg så ikke. Jeg vil SÅ meget hellere have opbevaring og skabsplads! 

ja man kan også godt se det er en mand der har sat vores køkken ind, bord plads er der stort set intet af, og skabs plads er der heller ikke meget af... men altså man bruger heller ikke meget skabs plads når man lever af frostpizzaer ... ej ... men det er sq irriterende

Anmeld

19. februar 2014

stjernehimmel

Mor11 skriver:

Mit er helt nyt..... og stadig ret upersonligt.. da jeg ikke rigtig har fået bragt div pynt osv ind......

har du ikke et billed af køkkenet for at man bedre kan komme med ideer...

Anmeld

19. februar 2014

bøllen

Mor11 skriver:

Ja er super glad for vores køkken. Fik lavet nyt sidste år. Valgte at sætte fedt tapet på den ene væg ved spisebordet, lavet billeder i ramme med tapet til modsatte væg ( giver sammenhæng ) fede lamper med hyggelig belysning. Køkkenet er ikke special men alligevel hyggeligt med krydderi hylder , lidt billeder , krukker mm.

Anmeld

19. februar 2014

ESV

Nej vores køkken er overhovedet ikke hyggeligt men det er funktionelt, har godt med skabsplads og har også spiseplads. Men det er noget gammelt møj der skal skiftes når vi kan/får råd men det bliver desværre nok ikke lige foreløbigt da der også skal laves el, isoleres ordenligt og der skal købes nyt fyr 3 ting der alle bliver vægtet højrere end et nyt køkken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.