Dufter dit barn, på en bestemt måde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

Ka+Ma=Be

Det er jeg slet ikke i tvivl om at jeg kan!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Rikke2404

StineW79 skriver:

Min venindes dreng på 4 mdr, har også stadig sådan en dejlig babyduft. Det er så hyggeligt! Vh stine

Det har mine piger også De er 4 mdr imorgen. Vil faktisk sige at det er blevet mere intens jo ældre de er blevet. Jeg elsker den!

Anmeld

18. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

nej tror jeg ikke vil ville fordi daniel har en meget neutral duft

Thea er nemlig også meget neutral, men syntes bare det er vildt at der ka være så stor forskel fra hende til alberte! X

Anmeld

18. februar 2014

StineW79

Rikke2404 skriver:

Det har mine piger også De er 4 mdr imorgen. Vil faktisk sige at det er blevet mere intens jo ældre de er blevet. Jeg elsker den!

Ummmm duften af nybagt baby, er bare dejlig! Vh stine

Anmeld

18. februar 2014

Muhmi

Ærligt..? Det tror jeg ikke... Eller det ved jeg ikke... Kan godt dufte forskel på Silas og Rune og jeg har da også sniffet til andre babyer (Er babydufts narkoman, folk finder det lidt underligt at jeg sidder og snuuuuuuuser til deres baby ) men ved sgu ikke om jeg ville kunne genkende mine egne... Men mon ikke jeg kunne? Men udfra en t-shirts test ville jeg nok ikke, men hvis jeg fik deres hoveder stukket under næsen så kunne jeg nok godt.. Ej, jeg ved det sgu ikke heheh

Anmeld

18. februar 2014

StineW79

Muhmi skriver:

Ærligt..? Det tror jeg ikke... Eller det ved jeg ikke... Kan godt dufte forskel på Silas og Rune og jeg har da også sniffet til andre babyer (Er babydufts narkoman, folk finder det lidt underligt at jeg sidder og snuuuuuuuser til deres baby ) men ved sgu ikke om jeg ville kunne genkende mine egne... Men mon ikke jeg kunne? Men udfra en t-shirts test ville jeg nok ikke, men hvis jeg fik deres hoveder stukket under næsen så kunne jeg nok godt.. Ej, jeg ved det sgu ikke heheh

Der er da ik noget dejligere end at snuse til en lille baby!! 

Ja jeg ved heller ik om jeg ville ku finde thea's duft i en blind t-shirt test, men ville sikkert sagtens ku dufte det var hende udfra hendes hår! Vh stine

Anmeld

19. februar 2014

B&J

StineW79 skriver:

Thea er nemlig også meget neutral, men syntes bare det er vildt at der ka være så stor forskel fra hende til alberte! X

ja helt bestemt....

men tænker vi på os selv har vi så en duft...

jeg bruger jo neutral roll on og der for dufter jeg af vores skylle middel som er æbler..... ellers tror jeg ikke jeg endelig havde en duft...

og det samme med min kæreste ud over man kan dufte hans deo i alt som er super nice men ellers tror jeg heller ikke han har en bestemt duft

Anmeld

19. februar 2014

Clisolka

Jeg ved faktisk ikke om jeg ville kunne genkende Bella - jeg syntes ikke rigtigt hun har fået sin helt egen duft endnu  Ihh, det er jo svært at sige 

Den lille lugter af baby endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.