Dufter dit barn, på en bestemt måde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

2721

StineW79 skriver:

Hé Hé godt det ik kun er mig der er lidt " sær " på det punkt!! 

Det er bare skørt at det kun er med thea syntes jeg. Alberte dufter virklig bare af alberte, mens thea dufter af alle mulige forskellige ting! Vh stine

Jamen det er da også spøjst du kan dufte så meget forskel.

Jeg må da indrømme at jeg synes det er lidt trist at jeg ikke kan fange nogen unik duft hos min søn og føler mig sådan lidt mangelfuld, men på den anden side er vi jo alle forskellige og nogen dufter/lugter mindre end andre, så måske det er dét der spiller ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Pcokate

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, dufter dit barn på en bestemt måde? Og nu tænker jeg på, om du feks ville ku genkende dit eget barns duft i en blindtest osv. 

Tænker udfra den terori om, at næsten alle mødre ville ku genkende sit eget barns duft!

I mit eget tilfælde ka jeg næsten komme lidt i tvivl om, om jeg ville ku genkende thea's duft. Jeg føler næsten ik at hun har sin helt egen rigtig duft, og har altid syntes at det var lidt " sært "

Alberte derimod har sin helt, helt egen alberte duft.

Også er det jeg bare ka komme til at tænke på om det ka ha noget at gøre med, at da jeg fødte thea gik der 12-13 timer fra hun var blevet født, til jeg fik lov til at se/ holde hende. Alberte fik jeg op på brystet med det samme, og ku ligge og " snuse" til hende osv fra start af.

Håber spørgsmålet gir mening! Vh stine

Jeg må være en dårlig snusermor, for min søn lugter ikke af noget (udover det gejl han slæber med hjem) 

Anmeld

17. februar 2014

morethanperfect

Ja det kan jeb bestemt . En dejlig duft  

Anmeld

17. februar 2014

Rikke2404

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, dufter dit barn på en bestemt måde? Og nu tænker jeg på, om du feks ville ku genkende dit eget barns duft i en blindtest osv. 

Tænker udfra den terori om, at næsten alle mødre ville ku genkende sit eget barns duft!

I mit eget tilfælde ka jeg næsten komme lidt i tvivl om, om jeg ville ku genkende thea's duft. Jeg føler næsten ik at hun har sin helt egen rigtig duft, og har altid syntes at det var lidt " sært "

Alberte derimod har sin helt, helt egen alberte duft.

Også er det jeg bare ka komme til at tænke på om det ka ha noget at gøre med, at da jeg fødte thea gik der 12-13 timer fra hun var blevet født, til jeg fik lov til at se/ holde hende. Alberte fik jeg op på brystet med det samme, og ku ligge og " snuse" til hende osv fra start af.

Håber spørgsmålet gir mening! Vh stine

Det måtte jeg svare ja til En helt bestemt duft af baby

Anmeld

17. februar 2014

Mettefpigen

Nej det synes jeg ikke han har....

Anmeld

17. februar 2014

Trekløver(:

Jeg er helt sikker på, at jeg ville kunne genkende min babys duft i en blindtest. Hun har sin helt egen specielle duft

Anmeld

17. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Helt sikkert sønnen har sin egen lugt...

og der er dage når vi henter ham i VS at jeg er nødt til at give ham et bad fordi han lugter alt for fremmed for os...

Det værste er at der er nogen i VS der har så meget parfume på at til trods for bad med hårvask i 40 minutter så stinker hans hår stadig af det hvis han har været sammen med den pågældende pædagog

Anmeld

17. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Jeg er ellers sådan en der synes det dufter af forår, ofte kan lugte at nu regner det snart (forår og sommer), kan sige nu dufter det af hjemme osv osv osv.

Men jeg har ingen duft hukommelse for mine børn overhovedet (af hvad jeg ved), jeg har lyd, følelse osv men nogen dufte. Og jeg har ikke været adskilt fra nogen af dem.

Men det kunne da være sjovt at afprøve det, kunne være jeg blev overrasket og jeg rent faktisk uden at tænke over det ved hvordan de lugter

Det ku nemlig være lidt spændne at afprøve! Vh stine

Anmeld

17. februar 2014

StineW79

2721 skriver:

Jamen det er da også spøjst du kan dufte så meget forskel.

Jeg må da indrømme at jeg synes det er lidt trist at jeg ikke kan fange nogen unik duft hos min søn og føler mig sådan lidt mangelfuld, men på den anden side er vi jo alle forskellige og nogen dufter/lugter mindre end andre, så måske det er dét der spiller ind

Ja det er vildt at der er så stor forskel!! Vh stine

Anmeld

17. februar 2014

StineW79

Pcokate skriver:

Jeg må være en dårlig snusermor, for min søn lugter ikke af noget (udover det gejl han slæber med hjem) 

Hé Hé en snusemor. Det må være et nyt begreb, vi ku ligge patent på! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.