Philippa 1 mdr! (14.2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

asff

Mor til Frederic og Freya skriver:

nej da, er det så 'bare' umodne tarme?

Begge mine har også været amme børn indtil de startede på grød.

Hm, det tror jeg ikke kun det er.. Ved det snart ikke. Men ondt gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Michelle21

asff skriver:

Tusind tak ven og kæmpe i lige måde med din søn

tak søde

Anmeld

16. februar 2014

AnthonsMor

asff skriver:

En lidt forsinket opdatering af Philippa som er en måned!!! Og 2 dage Men jeg synes det var i går, hun kom til verden. Tiden er bare gået så stærkt! Dog kan jeg godt mærke at jeg ikke har sovet i en måned..

Vi er meget forelskede i vores lille darling - men når hun har skreget i 4 stive timer, er jeg altså udfordret! Den lille dame døjer med maveproblemer Og når faderen ikke ''tør'' skifte ble, og går i skole; ja så bliver jeg sgu frygteligt træt, når jeg står med alle nætter alene. Men sådadn er det vel at få børn  

Hun er en bestemt lille sag! Med temperament. Ved fødslen var hun 2800 g og 48 cm. D 13/2 var hun 3500 og 51 cm  

Eeeeeeeeeeeeeeeeej men hvor er hun jo bare suuuper sød! Sikke en lækker lille trold I har fået jer!

Søvnen skal du nok få indhentet, og maveproblemerne stopper en dag

Få din kæreste til at tage hende mellem amningerne i weekenderne og SOV når du kan !

Anmeld

16. februar 2014

asff

AnthonsMor skriver:

Eeeeeeeeeeeeeeeeej men hvor er hun jo bare suuuper sød! Sikke en lækker lille trold I har fået jer!

Søvnen skal du nok få indhentet, og maveproblemerne stopper en dag

Få din kæreste til at tage hende mellem amningerne i weekenderne og SOV når du kan !

Tusind tak

Jeg er sikker på at det også er omvæltningen der er hård, men er glad  for det stopper en dag

Anmeld

16. februar 2014

AnthonsMor

asff skriver:

Tusind tak

Jeg er sikker på at det også er omvæltningen der er hård, men er glad  for det stopper en dag

ALT er hårdt når man bliver forældre Især for moren.. Og sådan er det bare.. Derfor har vi barsel

Anmeld

16. februar 2014

Wetlesen

Har du overvejet og tænke på, hvad du spiser eller drikker?! 

Jeg spørger fordi, at vi i 2 mdr havde en lille dreng, der græd og græd og græd i flere timer i træk. Vi var helt færdige. Jeg ammede også. Jeg fandt så pludselig ud af, at det skyldtes, at jeg drak cola.  Da jeg stoppede med det, så var der ro på om aftenen igen.

Anmeld

16. februar 2014

Babydrøm

asff skriver:

En lidt forsinket opdatering af Philippa som er en måned!!! Og 2 dage Men jeg synes det var i går, hun kom til verden. Tiden er bare gået så stærkt! Dog kan jeg godt mærke at jeg ikke har sovet i en måned..

Vi er meget forelskede i vores lille darling - men når hun har skreget i 4 stive timer, er jeg altså udfordret! Den lille dame døjer med maveproblemer Og når faderen ikke ''tør'' skifte ble, og går i skole; ja så bliver jeg sgu frygteligt træt, når jeg står med alle nætter alene. Men sådadn er det vel at få børn  

Hun er en bestemt lille sag! Med temperament. Ved fødslen var hun 2800 g og 48 cm. D 13/2 var hun 3500 og 51 cm  

Hvor er hun sød Håber det snart bliver bedre med hendes mave

Anmeld

17. februar 2014

BabyDrømme23

asff skriver:

Tusind tak

åh ja en hel nat! hvor længe sover jeres af gangen om natten?

Nu sover han ca 4 timer og nogle gange mere der?

Anmeld

17. februar 2014

asff

Wetlesen skriver:

Har du overvejet og tænke på, hvad du spiser eller drikker?! 

Jeg spørger fordi, at vi i 2 mdr havde en lille dreng, der græd og græd og græd i flere timer i træk. Vi var helt færdige. Jeg ammede også. Jeg fandt så pludselig ud af, at det skyldtes, at jeg drak cola.  Da jeg stoppede med det, så var der ro på om aftenen igen.

Ja, jeg har prøvet at lade være med at drikke den dåse pepsi max, jeg er afhængig af. Men der var ingen forskel, prøvede i 2 dage.

Anmeld

17. februar 2014

asff

AnnL skriver:

Hvor er hun sød Håber det snart bliver bedre med hendes mave

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.