Philippa 1 mdr! (14.2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
32 svar
22 synes godt om
16. februar 2014

asff

En lidt forsinket opdatering af Philippa som er en måned!!! Og 2 dage Men jeg synes det var i går, hun kom til verden. Tiden er bare gået så stærkt! Dog kan jeg godt mærke at jeg ikke har sovet i en måned..

Vi er meget forelskede i vores lille darling - men når hun har skreget i 4 stive timer, er jeg altså udfordret! Den lille dame døjer med maveproblemer Og når faderen ikke ''tør'' skifte ble, og går i skole; ja så bliver jeg sgu frygteligt træt, når jeg står med alle nætter alene. Men sådadn er det vel at få børn  

Hun er en bestemt lille sag! Med temperament. Ved fødslen var hun 2800 g og 48 cm. D 13/2 var hun 3500 og 51 cm  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Mum33

Sød pige -tillykke .. Din mand må sørme tage sig sammen og skifte sin del af bleerne. Færdig. 

Anmeld

16. februar 2014

BabyMus

Hvor er hun bare en fin lille sag. Tillykke med den første måned.

Anmeld

16. februar 2014

tarkoflen

Hvor er hun bare fin

Har l prøvet zoneterapi mod maven? Min lille niece har også været en meget ked af det baby, men efter tre behandlinger ved en zoneterapeut i Århus og med lidt hjælp af biogaia dråber, græder hun slet ikke i samme omfang som før.

Og så må farmand altså se at komme på banen, hvis du spørger mig! Hvad er han bange for?

Anmeld

16. februar 2014

asff

tarkoflen skriver:

Hvor er hun bare fin

Har l prøvet zoneterapi mod maven? Min lille niece har også været en meget ked af det baby, men efter tre behandlinger ved en zoneterapeut i Århus og med lidt hjælp af biogaia dråber, græder hun slet ikke i samme omfang som før.

Og så må farmand altså se at komme på banen, hvis du spørger mig! Hvad er han bange for?

Tak

Ja vi går til zoneterapi, har 3. tid på fredag - og bio-gaia dråber har vi brugt i 2 uger

Anmeld

16. februar 2014

tarkoflen

asff skriver:

Tak

Ja vi går til zoneterapi, har 3. tid på fredag - og bio-gaia dråber har vi brugt i 2 uger

Det var først efter 3. behandling det hjalp på min niece, så du må ikke tabe modet

Held og lykke med det

Anmeld

16. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

asff skriver:

En lidt forsinket opdatering af Philippa som er en måned!!! Og 2 dage Men jeg synes det var i går, hun kom til verden. Tiden er bare gået så stærkt! Dog kan jeg godt mærke at jeg ikke har sovet i en måned..

Vi er meget forelskede i vores lille darling - men når hun har skreget i 4 stive timer, er jeg altså udfordret! Den lille dame døjer med maveproblemer Og når faderen ikke ''tør'' skifte ble, og går i skole; ja så bliver jeg sgu frygteligt træt, når jeg står med alle nætter alene. Men sådadn er det vel at få børn  

Hun er en bestemt lille sag! Med temperament. Ved fødslen var hun 2800 g og 48 cm. D 13/2 var hun 3500 og 51 cm  

nur en lille...

Hun ser altså bare dejlig ud, men hvor er det træls hun kæmper sådan med maven - måske andet mme kunne hjælpe?

Freya var også et lille nips der tabte sig til 2900 g og var 51 cm., men hun havde ikke helt så travlt med at tage på igen.

Anmeld

16. februar 2014

Miia90

Stort tillykke med datteren. Verdens smukkeste navn hun har fået. Min datter hedder også Philippa og er en rigtig diva

Anmeld

16. februar 2014

asff

tarkoflen skriver:

Det var først efter 3. behandling det hjalp på min niece, så du må ikke tabe modet

Held og lykke med det

Så prøver vi at holde fanen højt

Anmeld

16. februar 2014

asff

Mor til Frederic og Freya skriver:

nur en lille...

Hun ser altså bare dejlig ud, men hvor er det træls hun kæmper sådan med maven - måske andet mme kunne hjælpe?

Freya var også et lille nips der tabte sig til 2900 g og var 51 cm., men hun havde ikke helt så travlt med at tage på igen.

tusind tak jeg ammer, så det er ikke mme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.