Philippa 1 mdr! (14.2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

asff

Miia90 skriver:

Stort tillykke med datteren. Verdens smukkeste navn hun har fået. Min datter hedder også Philippa og er en rigtig diva

Synes også det er det allerfineste! Hehe hende her er allerede en bestemt en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

BabyDrømme23

asff skriver:

En lidt forsinket opdatering af Philippa som er en måned!!! Og 2 dage Men jeg synes det var i går, hun kom til verden. Tiden er bare gået så stærkt! Dog kan jeg godt mærke at jeg ikke har sovet i en måned..

Vi er meget forelskede i vores lille darling - men når hun har skreget i 4 stive timer, er jeg altså udfordret! Den lille dame døjer med maveproblemer Og når faderen ikke ''tør'' skifte ble, og går i skole; ja så bliver jeg sgu frygteligt træt, når jeg står med alle nætter alene. Men sådadn er det vel at få børn  

Hun er en bestemt lille sag! Med temperament. Ved fødslen var hun 2800 g og 48 cm. D 13/2 var hun 3500 og 51 cm  

Sjovt at læse dit indlæg jeg har en søn der er født den 16 januar og kan godt følge dig i den træthed, er dog nu at være lidt ovenpå igen men hvor ville det være dejligt hvis man lige kunne sove en hel nat

mega sød lille pige I har 

Anmeld

16. februar 2014

Anonymo

asff skriver:

En lidt forsinket opdatering af Philippa som er en måned!!! Og 2 dage Men jeg synes det var i går, hun kom til verden. Tiden er bare gået så stærkt! Dog kan jeg godt mærke at jeg ikke har sovet i en måned..

Vi er meget forelskede i vores lille darling - men når hun har skreget i 4 stive timer, er jeg altså udfordret! Den lille dame døjer med maveproblemer Og når faderen ikke ''tør'' skifte ble, og går i skole; ja så bliver jeg sgu frygteligt træt, når jeg står med alle nætter alene. Men sådadn er det vel at få børn  

Hun er en bestemt lille sag! Med temperament. Ved fødslen var hun 2800 g og 48 cm. D 13/2 var hun 3500 og 51 cm  

Man har svært ved at se at hun er temperamentsfuld når hun ser så charmerende ud

Anmeld

16. februar 2014

asff

BabyDrømme23 skriver:

Sjovt at læse dit indlæg jeg har en søn der er født den 16 januar og kan godt følge dig i den træthed, er dog nu at være lidt ovenpå igen men hvor ville det være dejligt hvis man lige kunne sove en hel nat

mega sød lille pige I har 

Tusind tak

åh ja en hel nat! hvor længe sover jeres af gangen om natten?

Anmeld

16. februar 2014

asff

Norit skriver:

Man har svært ved at se at hun er temperamentsfuld når hun ser så charmerende ud

Tak

Håber snart du har din egen charmetrold i armene

Anmeld

16. februar 2014

Michelle21

Hvor er hun dejlig søde 

Anmeld

16. februar 2014

Anonymo

asff skriver:

Tak

Håber snart du har din egen charmetrold i armene

Jo tak, nu er det lige irriterende nok det hele

Anmeld

16. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

asff skriver:

tusind tak jeg ammer, så det er ikke mme

nej da, er det så 'bare' umodne tarme?

Begge mine har også været amme børn indtil de startede på grød.

Anmeld

16. februar 2014

asff

Michelle21 skriver:

Hvor er hun dejlig søde 

Tusind tak ven og kæmpe i lige måde med din søn

Anmeld

16. februar 2014

asff

Norit skriver:

Jo tak, nu er det lige irriterende nok det hele

Ja det forstår jeg dælme godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.