Teen mom på mtv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

Pinkrose

Hun venter barn, og tager stadig Stoffer under denne graviditet da hun mener det hjælper på de ubehag der er ved graviditeten .

Syntes det sindsygt hvis hun får lov til at beholde ham :/ især når hun aldrig har kunne tage vare på jace :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

TNBC

Denisep skriver:

Hun venter barn, og tager stadig Stoffer under denne graviditet da hun mener det hjælper på de ubehag der er ved graviditeten .

Syntes det sindsygt hvis hun får lov til at beholde ham :/ især når hun aldrig har kunne tage vare på jace :/

ved du hvad det er for en abort hun har fået? altså hvornår? For jeg kan ikke finde ud af det

Anmeld

17. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Yurie skriver:

Ja men der er også noget om en abort eller det tidligere?? Og det virker til at være noget hun praler af..

Men det er sku uansvarligt at få et barn til, når man ikke engang har det første hjemme.

Hvad mener du?

Anmeld

17. februar 2014

MorT3Banditter

Yurie skriver:

Nu ser jeg det ik, men jeg ved da at hende med tvillingepigerne(er det ikke også teen moms??) Klarer sig godt, med et handikappet barn og søsteren. Hun er sku virkelig gået ind i morrollen.

Ja det er selvfølgelig rigtig

Anmeld

17. februar 2014

TNBC

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hvad mener du?

Der står hun har fået en abort, men jeg kan ikke finde ud af om det er nu eller om det er en tidligere graviditet.

Anmeld

17. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Yurie skriver:

Der står hun har fået en abort, men jeg kan ikke finde ud af om det er nu eller om det er en tidligere graviditet.

Det må være tidligere. Hun er i hvert fald gravid nu, med Nathan Griffith 

Anmeld

17. februar 2014

Pinkrose

Yurie skriver:

ved du hvad det er for en abort hun har fået? altså hvornår? For jeg kan ikke finde ud af det

Mener det var kort tid efter hun fik ham jace , hun er ihvertfald ret gravid lige nu

Anmeld

17. februar 2014

TNBC

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Det må være tidligere. Hun er i hvert fald gravid nu, med Nathan Griffith 

Ok.. der står nemlig kun at hun har fået den men ikke hvornår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.