Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denisep skriver: Hun venter barn, og tager stadig Stoffer under denne graviditet da hun mener det hjælper på de ubehag der er ved graviditeten . Syntes det sindsygt hvis hun får lov til at beholde ham :/ især når hun aldrig har kunne tage vare på jace :/
Hun venter barn, og tager stadig Stoffer under denne graviditet da hun mener det hjælper på de ubehag der er ved graviditeten . Syntes det sindsygt hvis hun får lov til at beholde ham :/ især når hun aldrig har kunne tage vare på jace :/
Yurie skriver: Ja men der er også noget om en abort eller det tidligere?? Og det virker til at være noget hun praler af..Men det er sku uansvarligt at få et barn til, når man ikke engang har det første hjemme.
Ja men der er også noget om en abort eller det tidligere?? Og det virker til at være noget hun praler af..Men det er sku uansvarligt at få et barn til, når man ikke engang har det første hjemme.
Hvad mener du?
Yurie skriver: Nu ser jeg det ik, men jeg ved da at hende med tvillingepigerne(er det ikke også teen moms??) Klarer sig godt, med et handikappet barn og søsteren. Hun er sku virkelig gået ind i morrollen.
Nu ser jeg det ik, men jeg ved da at hende med tvillingepigerne(er det ikke også teen moms??) Klarer sig godt, med et handikappet barn og søsteren. Hun er sku virkelig gået ind i morrollen.
Ja det er selvfølgelig rigtig
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Hvad mener du?
Yurie skriver: Der står hun har fået en abort, men jeg kan ikke finde ud af om det er nu eller om det er en tidligere graviditet.
Der står hun har fået en abort, men jeg kan ikke finde ud af om det er nu eller om det er en tidligere graviditet.
Det må være tidligere. Hun er i hvert fald gravid nu, med Nathan Griffith
Yurie skriver: ved du hvad det er for en abort hun har fået? altså hvornår? For jeg kan ikke finde ud af det
ved du hvad det er for en abort hun har fået? altså hvornår? For jeg kan ikke finde ud af det
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Det må være tidligere. Hun er i hvert fald gravid nu, med Nathan Griffith
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128