Teen mom på mtv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellasmor skriver:

what? er hun så blevet mere stabil eller er det med en af de der junkier hun er sammen med i nogle af afsnittene ?

Det er ikke med nogen af dem som man ser i tvet. Ved ikke om han bliver vist i de andre sæsoner  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

isabellasmor

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Det er ikke med nogen af dem som man ser i tvet. Ved ikke om han bliver vist i de andre sæsoner  

hmm.. men hun har vel stadig sin mor til at tage sig af Jace?  

Anmeld

17. februar 2014

MorT3Banditter

isabellasmor skriver:

også mig  det er meget tydeligt at det er unge mødre, næsten ligesom med vores "de unge mødre" på tv... de ødelægger det sq lidt for os der er nogenlunde normale men unge 

Ja præcis. Forstår ikke hvorfor nogen vil udstille sig selv på den måde.

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

det forstår jeg så heller ikke  

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

MorT2Snart3 skriver:

og slet ikke når ens liv er så kaotisk

Anmeld

17. februar 2014

Mama2012

Jeg synes faktisk, at der er mange af dem, der klarer det rigtig flot... Men har også meget ondt af lille Jace... Han har jo ikke på noget tidspunkt i sit liv været et stabilt sted, hvor han er 100% ønsket. Hvordan kan man byde et lille bitte menneske sådan et liv?

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

Mama2012 skriver:

Jeg synes faktisk, at der er mange af dem, der klarer det rigtig flot... Men har også meget ondt af lille Jace... Han har jo ikke på noget tidspunkt i sit liv været et stabilt sted, hvor han er 100% ønsket. Hvordan kan man byde et lille bitte menneske sådan et liv?

lige netop.. for selvom mormor tager sig af ham og elsker ham, så giver hun bare tit udtryk for at det ikke er det sjoveste, og det fanger sådan en lille dreng altså med det samme..... og mor gider ham jo ikke, hun minder mere om en dårlig storesøster.... 

Anmeld

17. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellasmor skriver:

hmm.. men hun har vel stadig sin mor til at tage sig af Jace?  

Hun har ikke fået ham hjem endnu, nej 

Anmeld

17. februar 2014

TNBC

MorT2Snart3 skriver:

Nej det fatter jeg heller ikke. Puha hvor har jeg ondt af mange af de børn som er med i det program. Der er ikke rigtig nogen af mødrene som er helt normale.

Nu ser jeg det ik, men jeg ved da at hende med tvillingepigerne(er det ikke også teen moms??) Klarer sig godt, med et handikappet barn og søsteren. Hun er sku virkelig gået ind i morrollen.

Anmeld

17. februar 2014

TNBC

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hun venter barn igen, en lille dreng 

Ja men der er også noget om en abort eller det tidligere?? Og det virker til at være noget hun praler af..

Men det er sku uansvarligt at få et barn til, når man ikke engang har det første hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.