Teen mom på mtv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
27 svar
16 synes godt om
16. februar 2014

isabellasmor

Jeg får simpelthen så ondt i maven når jeg ser Jenelle og Jace på skærmen  Stakkels dreng altså! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Nadia&Daniel

isabellasmor skriver:

Jeg får simpelthen så ondt i maven når jeg ser Jenelle og Jace på skærmen  Stakkels dreng altså! 

I starten kom jeg altid til at tænke på: Malou Stella og hendes mor.

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

Nadia&Daniel skriver:

I starten kom jeg altid til at tænke på: Malou Stella og hendes mor.

yes også mig, men Jenelle slår den lidt synes jeg.. puhe  stakkels børn altså... 

Anmeld

17. februar 2014

Nadia&Daniel

isabellasmor skriver:

yes også mig, men Jenelle slår den lidt synes jeg.. puhe  stakkels børn altså... 

Ja, der var Malou Stella mild..

Anmeld

17. februar 2014

MorT3Banditter

isabellasmor skriver:

Ja jeg sidder også nogle gange og krummer tæer over den familie. Fatter ikke at den dreng ikke kommer i pleje et sted hvor der er mere stabilitet og ingen skrigeri.

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

MorT2Snart3 skriver:

Ja jeg sidder også nogle gange og krummer tæer over den familie. Fatter ikke at den dreng ikke kommer i pleje et sted hvor der er mere stabilitet og ingen skrigeri.

jamen det er jo helt ekstremt, jeg fatter det simpelthen heller ikke, at det kan foregå uden nogen griber ind 

Anmeld

17. februar 2014

MorT3Banditter

isabellasmor skriver:

jamen det er jo helt ekstremt, jeg fatter det simpelthen heller ikke, at det kan foregå uden nogen griber ind 

Nej det fatter jeg heller ikke. Puha hvor har jeg ondt af mange af de børn som er med i det program. Der er ikke rigtig nogen af mødrene som er helt normale.

Anmeld

17. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Hun venter barn igen, en lille dreng 

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hun venter barn igen, en lille dreng 

what? er hun så blevet mere stabil eller er det med en af de der junkier hun er sammen med i nogle af afsnittene ?

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

MorT2Snart3 skriver:

Nej det fatter jeg heller ikke. Puha hvor har jeg ondt af mange af de børn som er med i det program. Der er ikke rigtig nogen af mødrene som er helt normale.

også mig  det er meget tydeligt at det er unge mødre, næsten ligesom med vores "de unge mødre" på tv... de ødelægger det sq lidt for os der er nogenlunde normale men unge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.