Udsmidning fra lejebolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

Kay

Anonym skriver:

Jo har advokat.

Jeg ville bare gerne ha lidt gode råd og høre andres erfaringer. Man får altid gode svare herinde.

Nej det kan ikke være rigtigt synes jeg heller ikke.

Så er mit råd at spørge advokaten om du ikke kan bruge ham til at presse boligforeningen til at finde ham en anden lejlighed, så du ikke skal gå med den frygt i din hverdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

Her var det trusler, ting smidt ind af brevsprækken, underlige opkald midt om natten (det var en tidligere bekendt), ødelagt tøj, når vi hentede det i vaskehuset, ødelæggelse af klapvogn og trusler om vold.

så ja det kan godt lade sig gøre, der er ikke noget at være bange for, hvis du er stærk bliver han/hun automatisk den lille, tro på dig selv.

Jeg var rædselsslagen i starten, men da jeg tog tyren ved hornene og konfronterede ham, stoppede det, hvorefter det tog til igen samtidigt med hans drikkeri.

vi klagede til boligselskabet, og efter truslerne om vold, fik vi polititilhold og kort tid efter var han smidt ud

Det er også langt ude, det i har været udsat for.

Jeg tror godt jeg ved hvad du mener med at være stærk så vedkommende bliver den lille. Men det gælder desværre bare ikke ved alle mennesker. Nogen er desværre iskolde.

Politiet har også sagt, at jeg under ingen omstændigheder skal konfrontere vedkommende. Politiet siger at vedkommende er kendt af dem som en med et voldsomt temperement.

Skrev i, i klagen til boligselskabet at i ville have ham smidt ud ?

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Nej det kan jeg virkelig godt forstå, det er også urimeligt... Men jeg tror ikke boligselskabet kan gøre noget uden en dom, da han jo juridisk er uskyldig indtil der er faldet dom... Men bliv ved at klag hver gang der er det mindste, for er bunken af klager stor nok kan de jo smide ham ud... Hvis han (ved ikke om et er en mand eller dame) chikanere andre, så få dem til at klage også, eller hvis de bare har set ham chikanere jer...

Ja, jeg vil også klage igen om nødvendigt.

Jeg undrer mig over at jeg ikke hører fra boligselskabet. Jeg havde da forventet at de kom med en tilbagemelding, ville det ikke være rimeligt ?

De andre beboere vil desværre ikke snakke om noget vedr. denne person. De er nok selv bange for at blive udsat for noget. Det er i hvert fald tydeligt at ingen vil blandes ind i noget.

Personen skifter også humør som vinden blæser og er slesk over for nogen, hidsig over for andre og andre igen ignoreres tilsyneladende.

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Så er mit råd at spørge advokaten om du ikke kan bruge ham til at presse boligforeningen til at finde ham en anden lejlighed, så du ikke skal gå med den frygt i din hverdag

Det kan bare ikke være rigtigt at det er mig der skal flytte. Jeg vil i stedet kæmpe imod denne person.

Men helt klart vil jeg udnytte de muligheder der er med en advokat. Det er bare rart at høre andres råd og erfaringer osse.

Anmeld

17. februar 2014

Kay

Anonym skriver:

Det kan bare ikke være rigtigt at det er mig der skal flytte. Jeg vil i stedet kæmpe imod denne person.

Men helt klart vil jeg udnytte de muligheder der er med en advokat. Det er bare rart at høre andres råd og erfaringer osse.

nej det er jo også det jeg skriver at HAN skal flyttes  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.