Udsmidning fra lejebolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Det er anmeldt og skal i retten.

Så synes jeg da helt sikkert du skal informere dit boligselskab om Hvad vedkommende har gjort, fortæl i venter på retssag.
Jeg tror ikke de kan gære noget mod den anden part uden der er faldet dom, men måske vil de hjælpe dig med en bolig der er længere væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

har du klaget til boligforeningen???

for de burde (ved ik om de skal) flytte ham eller dig i en ny lejlighed i behørrig afstand fra den anden part ved sådanne ting 

Ja jeg har klaget. Jeg synes ikke det kan være rigtigt at det er mig der skal flytte, men jeg forstår godt hvad du mener med det.

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

bank i bordet ved boligforeningen og sig at han skal væk NU!! det kan godt lade sig gøre.

derudover ring til politiet og få et tilhold mod ham, hvis han derefter gør noget, er der yderligere straf til ham.

vi stod i samme problem i den boligforening vi boede i før og manden blev smidt ud ret kort efter.

er der noget specielt der gør at det lige er jer, han er efter, eller er han efter andre også??

hvis der er andre så slå dig sammen med dem og skriv en klage.

Jeg er glad for at høre at det kan lade sig gøre. Vil du fortælle hvad vedkommende gjorde i jeres situation?

Som jeg skrev i starten kan/tør jeg desværre ikke skrive nærmere om omstændighederne. Jeg kan kun skrive at personen har været efter mig fra første dag vi boede her.

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

det kan desværre være meget svært at få smidt personer ud, og de gør det yderst sjældent førend at de har en dom på vedkommende medmindre der er flere naboer som klager over pågældende

Ja det er også det jeg har hørt. Jeg må vente og se.

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

når den er på vej i retten har du så ik advokat på??

for ham/hende ville du da også kunne bruge til at ligge pres på bolig selskabet... 

jeg ville ringe og forklare sagen for dem hvor meget det påvirker din hverdag og at det er i retten osv. og så må de sgu gørre noget... det kan da ik være rigtig at sådan en klaphat skal havde lov at taorisere de andre beboere...

Jo har advokat.

Jeg ville bare gerne ha lidt gode råd og høre andres erfaringer. Man får altid gode svare herinde.

Nej det kan ikke være rigtigt synes jeg heller ikke.

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Så synes jeg da helt sikkert du skal informere dit boligselskab om Hvad vedkommende har gjort, fortæl i venter på retssag.
Jeg tror ikke de kan gære noget mod den anden part uden der er faldet dom, men måske vil de hjælpe dig med en bolig der er længere væk...

Jeg har orienteret boligselskabet. Jeg tror desværre du har ret. Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt det er os der skal flytte. Vi er ellers rigtig glade for at bo her.

Anmeld

16. februar 2014

Mimic

Anonym skriver:

Jeg er glad for at høre at det kan lade sig gøre. Vil du fortælle hvad vedkommende gjorde i jeres situation?

Som jeg skrev i starten kan/tør jeg desværre ikke skrive nærmere om omstændighederne. Jeg kan kun skrive at personen har været efter mig fra første dag vi boede her.

Her var det trusler, ting smidt ind af brevsprækken, underlige opkald midt om natten (det var en tidligere bekendt), ødelagt tøj, når vi hentede det i vaskehuset, ødelæggelse af klapvogn og trusler om vold.

så ja det kan godt lade sig gøre, der er ikke noget at være bange for, hvis du er stærk bliver han/hun automatisk den lille, tro på dig selv.

Jeg var rædselsslagen i starten, men da jeg tog tyren ved hornene og konfronterede ham, stoppede det, hvorefter det tog til igen samtidigt med hans drikkeri.

vi klagede til boligselskabet, og efter truslerne om vold, fik vi polititilhold og kort tid efter var han smidt ud

Anmeld

16. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jeg har orienteret boligselskabet. Jeg tror desværre du har ret. Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt det er os der skal flytte. Vi er ellers rigtig glade for at bo her.

Nej det kan jeg virkelig godt forstå, det er også urimeligt... Men jeg tror ikke boligselskabet kan gøre noget uden en dom, da han jo juridisk er uskyldig indtil der er faldet dom... Men bliv ved at klag hver gang der er det mindste, for er bunken af klager stor nok kan de jo smide ham ud... Hvis han (ved ikke om et er en mand eller dame) chikanere andre, så få dem til at klage også, eller hvis de bare har set ham chikanere jer...

Anmeld

16. februar 2014

Jibbe

Prøv at få tilhold imod ham. Så skal han flytte vel...
Det lyder hårdt!

Anmeld

16. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg startede med ikke at ville skrive da jeg ikke vil tage modet fra dig men du er også nødt til at vide at det desværre ikke er altid at de rent faktisk gør noget...

Vores nabo havde ikke mindre end 3 politianmeldelser for vold og trusler mod andre naboer, hun havde været årsagen til at 3 andre beboer var flygtet fra ejendommen.

der var fysiske beviser i alle tilfælde på hendes psykiske terror...

Vi blev truet af hende efter at vi havde klaget over hendes hund brugte vores have som toilet, vi havde først forsøgt at få kontakt til hende og selv snakke med hende da det bare drejede sig om et lille hul i hegnet hun havde sat op...

Vi havde at hun ridsede vores bil så hårdt på højre side at begge døre skulle nedslibes og omlakeres fuldkomment. Der var desværre ikke andre vidner så sagen kom ikke videre hos politiet end at vi anmeldte det, og vi måtte selv betale for skaderne da det blev en skade uden modpart da der ikke var beviser for det var hende andet end mit ord...

Boligselskabet flyttede hende ikke, smed hende ikke ud...

For kommunen betalte hendes husleje....

Vi endte med at være det fjerde par hun havde skræmt væk derfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.