Udsmidning fra lejebolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
24 svar
11 synes godt om
15. februar 2014

Anonym trådstarter

På grund af omstændighederne har jeg brug for at være anonym, og jeg kan heller ikke skrive ret meget om hvad det omhandler, for jeg er bange.

Jeg bor til leje i en boligforening. En af de andre beboere truer mig(med vold), chikanerer mig, og har smadret nogen af mine ting.

Jeg har hørt at der skal meget til for at en boligforening smider en lejer ud...

-Er der nogen af jer der ved HVOR meget der skal til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

På grund af omstændighederne har jeg brug for at være anonym, og jeg kan heller ikke skrive ret meget om hvad det omhandler, for jeg er bange.

Jeg bor til leje i en boligforening. En af de andre beboere truer mig(med vold), chikanerer mig, og har smadret nogen af mine ting.

Jeg har hørt at der skal meget til for at en boligforening smider en lejer ud...

Tror ikke du skal tænke så meget i boligforeningen, men mere på politiet.. anmeld ham for trusler og hærværk og så kan du med det i hånden gå til boligforeningen..

Anmeld

15. februar 2014

mpr

Anonym skriver:

1. meld det til politiet? 

2. om de smider personen ud kan man aldrig være sikker på det afhænger fuldstændig af boligselskabet.. 

Håber du får det hele løst 

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Tror ikke du skal tænke så meget i boligforeningen, men mere på politiet.. anmeld ham for trusler og hærværk og så kan du med det i hånden gå til boligforeningen..

Det er anmeldt og skal i retten.

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

1. meld det til politiet? 

2. om de smider personen ud kan man aldrig være sikker på det afhænger fuldstændig af boligselskabet.. 

Håber du får det hele løst 

Det er anmeldt.

Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at jeg skal være bange i mit eget hjem.

Anmeld

15. februar 2014

Kay

Anonym skriver:

Det er anmeldt og skal i retten.

har du klaget til boligforeningen???

for de burde (ved ik om de skal) flytte ham eller dig i en ny lejlighed i behørrig afstand fra den anden part ved sådanne ting 

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

har du klaget til boligforeningen???

for de burde (ved ik om de skal) flytte ham eller dig i en ny lejlighed i behørrig afstand fra den anden part ved sådanne ting 

Ja, jeg har klaget til boligforeningen. Men personen opfører sig værre og værre.

Sagen er også anmeldt til politiet og skal i retten.

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre jeg er bange og utryg.

Personen er også efter mine børn.

Anmeld

15. februar 2014

Mimic

Anonym skriver:

Ja, jeg har klaget til boligforeningen. Men personen opfører sig værre og værre.

bank i bordet ved boligforeningen og sig at han skal væk NU!! det kan godt lade sig gøre.

derudover ring til politiet og få et tilhold mod ham, hvis han derefter gør noget, er der yderligere straf til ham.

vi stod i samme problem i den boligforening vi boede i før og manden blev smidt ud ret kort efter.

er der noget specielt der gør at det lige er jer, han er efter, eller er han efter andre også??

hvis der er andre så slå dig sammen med dem og skriv en klage.

Anmeld

15. februar 2014

jydeinden

det kan desværre være meget svært at få smidt personer ud, og de gør det yderst sjældent førend at de har en dom på vedkommende medmindre der er flere naboer som klager over pågældende

Anmeld

15. februar 2014

Kay

Anonym skriver:

når den er på vej i retten har du så ik advokat på??

for ham/hende ville du da også kunne bruge til at ligge pres på bolig selskabet... 

jeg ville ringe og forklare sagen for dem hvor meget det påvirker din hverdag og at det er i retten osv. og så må de sgu gørre noget... det kan da ik være rigtig at sådan en klaphat skal havde lov at taorisere de andre beboere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.