nærtagende ?? lidt langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

esioul

Lilotte87 skriver:

Undersøgelser har konkluderet at det at være barnløs og i behandling påvirker sindet på samme måde som at være i behandling for kræft.

Det kan være næsten umuligt at sætte sig ind i hvis man ikke selv har prøvet det, så du kan ikke forvente at din svigerinde forstår. Er dog sikker på at hun ikke planlægger graviditet for at genere jer. Men derfor kan andres graviditeter være virkelig hårde. 

Held og lykke 

Charlotte 

Ja jeg tror heller ikke man kan sætte sig ind i situationen, hvis man ikke har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg forstår ærlig talt ikke, hvordan det kan genere folk, at nogen i familien får børn på samme tid som en selv.

Min bror fik en datter fire måneder før, jeg fødte min søn, og min svigerinde og jeg har brugt hinanden utrolig meget til at snakke baby ting og har haft og har stadig rigtig meget glæde af hinanden, - og det samme har vores unger.
Jeg ville da blive vildt såret, hvis min bror og svigerinde gik rundt og troede, jeg var blevet gravid med nummer to, blot fordi de ventede den første

Mine forældre fik fire børnebørn i løbet af 2,5 år, og de fire nyder kun godt af hinanden, og ingen af os forældre har "taget skade af" at dele opmærksomheden.

Jeg forstår godt, det kan være svært, at andre blot skal kigge på hinanden for at blive gravide, når I skal kæmpe for det, men sådan kan man ikke gå rundt og "straffe" folk for noget, ingen af jer kan gøre noget ved.

Hvis det bliver for meget for dig med hendes baby snak, må du fortælle hende, hvordan du føler, og at du ikke har overskud til at høre på det pt, da det fylder meget for dig, at I skal kæmpe for det - det vil de fleste kunne forstå.

Held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.