Hvad er taksten for børnepasning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2009

Mca<3

MetteT skriver:

Hold da kæft, der er sket noget mens jeg har været på barsel..
Mener kun de fik ca 65 da jeg gik af... Og det er altså kun et år siden.. Men lækkert hvis der er så stor lønstigning på et år..
Håber også det gælder for mig når jeg kommer tilbage...

Sikker på at det ikke er incl tillæg?

Knus Mette

Nu du siger det så kan det faktisk godt være det er hendes søndags løn  Mener bare den er højere ,,,,  Må lige høre hende he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Mca<3

MetteT skriver:

Puha.. Tror heller ikke jeg ville lade en 13 årig passe 2 børn på 1 og 2 år..
Men der er jo forskel på 13 årige..

Knus Mette

Ja der er heldigvis forskel ,, Det er nok lige min søn jeg tænker på he he ,,, Men min niece som er 14 nu har altid været meget moden , men tror nu ikke jeg ville overlade 2 så små børn til hende

Anmeld

4. august 2009

DL

jeg har ikke lige læst alle indlæg igennem, så undskyler hvis jeg gentager nogen..

men prisen er jo for 2 BØRN og ikke kun 1 BARN..  det er dobbelt arbejde med alt, incl hvis de vil i hver deres retning eller hvis den ene begynder at skrige, gør den anden det ofte også ;-)  Det jeg mener med det, er at det er et kæmpe ansvar barnepigen har, som kun er 13 år. Jeg mener hun skal belønnes for det.. ellers er det jo nok også begrænset hvor længe hun gider jobbet med lorte bleer mm, hvis der ikke er nogen speciel gulerod at komme efter.. ud over at det til tider, også kan være verdens bedste job..

bare en tanke herfra..

Anmeld

4. august 2009

holbøll

Altså jeg har en meget moden 13 årig nabopige til at passe mine 2 drenge på 5 og 3 år. Det gør hun nogen gange eftermiddag og nogle gange aften, specielt når vi begge herhjemme har aftenvagt. Hun får 45 i timen for begge og 30 hvis hun kun passer den ene. Så samler vi sammen for en måned af gangen og så runder jeg ofte det lidt op.
Men det lyder da til hun skal stige i løn. Men vi bor jo i vestjylland, her er vi jo bagud med alle lønninger.

Anmeld

4. august 2009

DL

mariamiss6 skriver:

nåh okay, men så synes jeg også 100 pr. gang er fair nok....

barnepigen skal passe 2 børn i ca 2 timer til 100,- ...

det giver 25,- pr barn pr time.. det tror jeg altså ikke, jeg ville give min pap-datter lov til at arbejde til kun 25 kr pr time.. tænk på hvilket ansvar hun har, og hvilken skyld følelse hun ville få,hvis der sker noget .....

Og jeg ville selv være flov over at tilbyde 25kr pr time pr barn.. jeg fik 30kr i timen for et barn, og det er ca 20 år siden nu..

men det er jo bare min mening

Anmeld

4. august 2009

jannilaursen

Saped90 skriver:

Mindstelønnen for folk under 18 er 48 eller 49 kr.  Så hvis man giver hende 100 kr pr. gang, så har hun faktisk fået løn for 2 timer og bonus er jo så at der ikke bliver trukket noget fra de penge.. Hun kan putte dem direkte i lommen..

Mindste lønnen ligger på 55 kr i timen .
Men de fleste giver flere.
jeg fik 105 i timen som vikar på et plejehjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.