Jeg kender ikke rigtigt pigen, men hun bor på vores vej. Hun kommer i dag for at snakke lidt og så må jeg se om jeg synes, hun virker moden nok. Hvis vi giver det en chance, vil jeg lige snakke med hendes forældre først for at høre ad, om de synes hun kan klare opgaven. Hun har mindre søskende, så hun er vant til børn.
Men ja, jeg har også gjort mig tanker om, hvorvidt hun er moden nok, men nu får vi se. Det er faktisk vanskeligt at få fat i en ung pige i dag, der gider passe børn, synes jeg. Jeg ville fortrække, at hun var 15 år eller der over. Samtidigt har jeg tænkt, at det jo halvdelen af tiden er transport af klapvogn (med og uden børn) og så er det jo under en time, hvor hun skal være sammen med dem hjemme hos os. Jeg ville under alle omstændigheder synes, at hun er for ung til at passe dem i længere tid og om aftenen.
Vores eneste alternativ er at spørge vores dp om hun vil passe dem den ekstra ½ time om mandagen, men det er jeg heller ikke meget for for det er jo ikke sikkert, at hun kan få sig til at sige nej .....
Anmeld