venindes barn syg hver gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

Sitrani

Fru Hansen skriver:

Det kan sagtens være sandt. Min ene datter ragede også alt muligt til sig da hun var lille. Jeg kunne sagtens have foretaget samme vurdering; at min datter var for syg til at tage på tur men sagtens kunne have gæster hjemme i trygge rammer hvor hun måske har bedre mulighed for hvile.

Okay ja kan læse herinde at det åbenbart er ret normalt.... Sys bare det er vildt 4 gange i træk.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

Sitrani skriver:

godmorgen!

Skal lige høre jeres mening om noget..

Jeg har en bekendt/veninde, som jeg kender fra min gamle mødregruppe.. Vi har førhen set hinanden med vores piger efter mødregruppen sluttede, og også været i byen sammen, på cafe etc.

Men de sidste 3 gange vi har haft en aftale om at ses, så pigerne ku lege, har hun aflyst fordi hendes datter var blevet syg..

For et par uger siden aftalte vi en ny dag, da hun lige havde aflyst, og det er så idag.. Så vågner jeg op til en besked, hvor hun skriver at hendes datter desværre er syg igen! Men at hun mener de godt kan lege alligevel, dog skal vi så tage toget ned til hende istedet (det var meningen de sku komme her)....

Umiddelbart er jeg begyndt at undres og få lidt mistillid til om hun lyver eller ej... Er det et vink med en vognstang eller hvad ville I gøre?

Jeg har lige sendt en besked tilbage hvor jeg spørger hvad hun betegner som feber! Den har hun ikke svaret på endnu..... For nogle mødre har bare et termometer oppe i rumpen på deres barn konstant, og hvis den rammer over 37, så er det da feber..... Ved ikke om hun bruger det som en undskyldning eller hvad.. Synes det er lidt usandsynligt det her, hvis det er sandt.... Hvad siger I?

Det er jo en ting du bør tage med hende... Da det er svært at sidde her og bedømme hvordan hun er og om hendes datter er syg eller ej...

Freya er også meget syg og har nogle mdr ikke en eneste rask dag...

Anmeld

15. februar 2014

ano14316

Sitrani skriver:

synes bare det er lidt underligt at hun skriver at vi så bare kan komme derned, og hvis vi ikke vil det, så kommer de hjem til os... Hvorfor skriver hun så at hendes datter er syg hvis hun mener de godt kan have besøg, og hvis ikke vi vil komme, så kan de så alligevel godt komme herhjem...?!

Måske fordi hun rigtig gerne vil se dig, og er mega ærgerlig over at de sidste gange i har skulle ses har hun måtte aflyse pga. sygdom..

Anmeld

15. februar 2014

Tulle28

Det lyder da ikke usansynligt synes jeg. Det kan jo også bare være at hun idag vil give dig muligheden for at sige fra, hvis nu du ikke vil have at dit barn bliver smittet? Hvis en af mine børn ikke er helt på toppen, men heller ikke så syg at vi ikke kan ses med nogen, s plejer jeg da også lige at skrive det, synes selv det er er irriterende, hvis man lige er kommet ovenpå og så får besøg af nogen der er snotforkølede eller halvsløje.

Anmeld

15. februar 2014

Mettefpigen

Sitrani skriver:

Hun ved da jeg ikke vil komme når hendes datter er syg.....

Nogle børn kan godt være on/off syg i de kolde måneder....
Og nogle vil godt være sammen med andre selvom de er syge (kommer selvfølgelig an på hvad de fejler)
Synes du virker lidt for negativ i det indlæg her...

Anmeld

15. februar 2014

Chris86

Sitrani skriver:

synes bare det er lidt underligt at hun skriver at vi så bare kan komme derned, og hvis vi ikke vil det, så kommer de hjem til os... Hvorfor skriver hun så at hendes datter er syg hvis hun mener de godt kan have besøg, og hvis ikke vi vil komme, så kan de så alligevel godt komme herhjem...?!

Måske for at DU kan beslutte im dit barn skal lege med hendes, som er syg??
Vil f.eks gerne vide hvis nogle vi skal besøge har syge børn.. For så bliver vi da helst hjemme, så vi ikke smittes.. (Alt efte hva det er).

Anmeld

15. februar 2014

Mother-love

Jeg kan godt forstå du er rigtig ærgerlig over det.
Men det kan ske. F.eks havde vi sidste år sammenlagt 6 ud af 8 uger hvor Isabella var syg.

Jeg var bare glad for at ingen af os arbejdede på det tidspunkt. For hold da k... Det var hårdt. Og vi så hverken familie eller venner i de 2 mdr.

Anmeld

15. februar 2014

Sitrani

Mettefpigen skriver:

Nogle børn kan godt være on/off syg i de kolde måneder....
Og nogle vil godt være sammen med andre selvom de er syge (kommer selvfølgelig an på hvad de fejler)
Synes du virker lidt for negativ i det indlæg her...

Klik her og skriv...

Anmeld

15. februar 2014

Ciss

Det lyder helt normalt og ikke som en undskyldning.

Jeg havde en vinter, hvor vores ældste var syg jævnlig. Det var anden vinter i vs så jeg var ikke helt forberedt på det. Alt fra ondt i ørene til skoldkopper og feber med uklar grund.

Børn kan få sådan en periode, hvor de næsten ikke når at komme sig fra det forrige, før der er noget nyt i gang.

Anmeld

15. februar 2014

Jibbe

Vi havde syge børn konstant sidste vinter. Hvis deres immunforsvar først er svækket, så rager de alt til sig. Så ja det er sandsynligt og idag er hun måske bare ikke helt på toppen, og så giver hun dig muligheden for at vælge om i skal ses. Så jeg kunne sagtens have været den der meldte fra pga sygt barn 4 gange i træk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.