venindes barn syg hver gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.999 visninger
25 svar
22 synes godt om
15. februar 2014

Sitrani

godmorgen!

Skal lige høre jeres mening om noget..

Jeg har en bekendt/veninde, som jeg kender fra min gamle mødregruppe.. Vi har førhen set hinanden med vores piger efter mødregruppen sluttede, og også været i byen sammen, på cafe etc.

Men de sidste 3 gange vi har haft en aftale om at ses, så pigerne ku lege, har hun aflyst fordi hendes datter var blevet syg..

For et par uger siden aftalte vi en ny dag, da hun lige havde aflyst, og det er så idag.. Så vågner jeg op til en besked, hvor hun skriver at hendes datter desværre er syg igen! Men at hun mener de godt kan lege alligevel, dog skal vi så tage toget ned til hende istedet (det var meningen de sku komme her)....

Umiddelbart er jeg begyndt at undres og få lidt mistillid til om hun lyver eller ej... Er det et vink med en vognstang eller hvad ville I gøre?

Jeg har lige sendt en besked tilbage hvor jeg spørger hvad hun betegner som feber! Den har hun ikke svaret på endnu..... For nogle mødre har bare et termometer oppe i rumpen på deres barn konstant, og hvis den rammer over 37, så er det da feber..... Ved ikke om hun bruger det som en undskyldning eller hvad.. Synes det er lidt usandsynligt det her, hvis det er sandt.... Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sitrani skriver:

godmorgen!

Skal lige høre jeres mening om noget..

Jeg har en bekendt/veninde, som jeg kender fra min gamle mødregruppe.. Vi har førhen set hinanden med vores piger efter mødregruppen sluttede, og også været i byen sammen, på cafe etc.

Men de sidste 3 gange vi har haft en aftale om at ses, så pigerne ku lege, har hun aflyst fordi hendes datter var blevet syg..

For et par uger siden aftalte vi en ny dag, da hun lige havde aflyst, og det er så idag.. Så vågner jeg op til en besked, hvor hun skriver at hendes datter desværre er syg igen! Men at hun mener de godt kan lege alligevel, dog skal vi så tage toget ned til hende istedet (det var meningen de sku komme her)....

Umiddelbart er jeg begyndt at undres og få lidt mistillid til om hun lyver eller ej... Er det et vink med en vognstang eller hvad ville I gøre?

Jeg har lige sendt en besked tilbage hvor jeg spørger hvad hun betegner som feber! Den har hun ikke svaret på endnu..... For nogle mødre har bare et termometer oppe i rumpen på deres barn konstant, og hvis den rammer over 37, så er det da feber..... Ved ikke om hun bruger det som en undskyldning eller hvad.. Synes det er lidt usandsynligt det her, hvis det er sandt.... Hvad siger I?

Hun ville vel ikke invitere dig hjem hvis hun løj for så kan du vel se det.

Anmeld

15. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

øhm vil da gerne fortælle at vores søn har været syg de sidste 4 gange vi havde aftalt at ses med veninderne fra mødregruppen...

Han går i VS og er bare en af dem der hiver alt til sig...

Så alt efter barnets alder vil jeg da sige at det faktisk godt kan være ærlig snak...

småbørn får nemt feber, men hvis der er andre tegn på de er syge så bør man være opmærksom...

Anmeld

15. februar 2014

Sitrani

mor:) skriver:

Hun ville vel ikke invitere dig hjem hvis hun løj for så kan du vel se det.

Hun ved da jeg ikke vil komme når hendes datter er syg.....

Anmeld

15. februar 2014

Soleil

De sidste par gange jeg har haft aftaler med mine veninder, har min søn også været syg og ellers har jeg været det. Og jeg tager heller ingen steder hvis han har det mindste feber....

Så tror ikke hun ville sige det,hvis det ikke var rigtigt

Anmeld

15. februar 2014

Sitrani

Soleil skriver:

De sidste par gange jeg har haft aftaler med mine veninder, har min søn også været syg og ellers har jeg været det. Og jeg tager heller ingen steder hvis han har det mindste feber....

Så tror ikke hun ville sige det,hvis det ikke var rigtigt

synes bare det er lidt underligt at hun skriver at vi så bare kan komme derned, og hvis vi ikke vil det, så kommer de hjem til os... Hvorfor skriver hun så at hendes datter er syg hvis hun mener de godt kan have besøg, og hvis ikke vi vil komme, så kan de så alligevel godt komme herhjem...?!

Anmeld

15. februar 2014

Soleil

hmmm ja, det ved jeg ikke Men tror ikke at du skal ligge så meget i det. Det lyder jo som om at hun rigtig gerne vil se dig

Anmeld

15. februar 2014

Fru Hansen

Det kan sagtens være sandt. Min ene datter ragede også alt muligt til sig da hun var lille. Jeg kunne sagtens have foretaget samme vurdering; at min datter var for syg til at tage på tur men sagtens kunne have gæster hjemme i trygge rammer hvor hun måske har bedre mulighed for hvile.

Anmeld

15. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fru Hansen skriver:

Det kan sagtens være sandt. Min ene datter ragede også alt muligt til sig da hun var lille. Jeg kunne sagtens have foretaget samme vurdering; at min datter var for syg til at tage på tur men sagtens kunne have gæster hjemme i trygge rammer hvor hun måske har bedre mulighed for hvile.

Enig! Vh stine

Anmeld

15. februar 2014

Sitrani

Soleil skriver:

hmmm ja, det ved jeg ikke Men tror ikke at du skal ligge så meget i det. Det lyder jo som om at hun rigtig gerne vil se dig

tjaa.. Sys bare det er vildt det er hver gang vi skal ses.... 4 gange i træk.... Men ja ja, kan læse det åbenbart er meget normalt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.