godmorgen!
Skal lige høre jeres mening om noget..
Jeg har en bekendt/veninde, som jeg kender fra min gamle mødregruppe.. Vi har førhen set hinanden med vores piger efter mødregruppen sluttede, og også været i byen sammen, på cafe etc.
Men de sidste 3 gange vi har haft en aftale om at ses, så pigerne ku lege, har hun aflyst fordi hendes datter var blevet syg..
For et par uger siden aftalte vi en ny dag, da hun lige havde aflyst, og det er så idag.. Så vågner jeg op til en besked, hvor hun skriver at hendes datter desværre er syg igen!
Men at hun mener de godt kan lege alligevel, dog skal vi så tage toget ned til hende istedet (det var meningen de sku komme her)....
Umiddelbart er jeg begyndt at undres og få lidt mistillid til om hun lyver eller ej... Er det et vink med en vognstang eller hvad ville I gøre?
Jeg har lige sendt en besked tilbage hvor jeg spørger hvad hun betegner som feber! Den har hun ikke svaret på endnu..... For nogle mødre har bare et termometer oppe i rumpen på deres barn konstant, og hvis den rammer over 37, så er det da feber..... Ved ikke om hun bruger det som en undskyldning eller hvad.. Synes det er lidt usandsynligt det her, hvis det er sandt.... Hvad siger I?
Anmeld