Anonym skriver:
Nej jeg elsker ham ikke. Jeg savner ham heller ikke. Han skriver altid sms om at han savner mig og jeg kan ikke få mig selv til at svare "jeg savner også dig", for det gør jeg ikke.
Mht børnenes far, der føler jeg det modsatte. Jeg har det sådan at med alt det han udsatte mig for (og jeg lod mig selv udsætte for), der fortjener jeg virkelig bedre. Jeg synes bare det er en falliterklæring endnu engang at skulle slutte et forhold.
Mine venner ved ikke at jeg har en "kæreste" overfor dem beskriver jeg ham som en god ven og ud fra de ting jeg har fortalt dem om ham(de har aldrig mødt ham), der ville de heller aldrig tro at han er min kæreste.
De eneste der har mødt ham er mine forældre. De synes han er flink, men de forstår ikke hvorfor han ikke hjælper mig lidt. Og...min mor kan godt mærke jeg ikke er tilfreds. Hun siger "du som altid er så selvsikker og har en fast mening...sig da noget til ham". Og dertil kan jeg kun svare hende at det har jeg gjort mange gange, det hjælper bare ikke. Hun synes ligesom jeg selv heller ikke, at jeg bare skal betale alt for ham.
+Han spiser jo lige så meget som mig og børnene tilsammen. Og når jeg har stået og lavet mad, min datter dækket bord og vi spist...Børnene siger tak for mad og hjælper med at bære ud og min søn skyller af og sætter i opvasker, gør han bare ingenting. Han siger ikke engang tak for mad. Nogen gange siger min datter(hun er 6år), "du glemte at sige tak for mad" hvor han så svarer "det behøver jeg ikke. Det svar er hun selvfølgelig ikke tilfreds med så hun fortsætter...Du har glemt at bære din tallerken ud, dertil svarer han bare "gør du ikke lige det for mig"...
Hvis jeg spør om han f.eks lige vil gå med hunden mens vi andre lige rydder væk, siger han "JEG har ingen hund".
Argh.
Tak for din tilbagemelding.
Nu bliver jeg sgi næsten sur på dig! Jeg læser dig som et intelligent, sødt, struktureret, velformuleret menneske - hvorfor finder du dig i det her?
Han opfører sig som om han bor på hotel - han behøver bare ikke betale.
Få nu det der afsluttet - og vær ærlig overfor ham, og så må vi håbe, at dine begrundelser kan hjælpe ham til et ligeværdigt forhold med en anden kvinde, når han engang får taget sig sammen til en holdnings- og livsstilsændring.
Du spørger, hvor alle de gode mænd er? Hånden på hjertet, så har du jo egentligt ikke ledt endnu, dovenlars har optaget din tid, og han var der, da du kradsede i overfladen, nu er det tid at grave lidt dybere og ikke bare nøjes.