Anonym skriver:
Hold da op piger i har godt nok givet mig noget at tænke over.
Jeg vil svare jer alle senere, men jeg skal lige først "summe" lidt over jeres svar.
Dog var der en der skrev om jeg var usikker som person, eller noget i stil med det. Så jeg vil lige tilføje noget.
I mit ægteskab med børnenes far var jeg udsat for psykisk og fysisk vold. Jeg var fuldstændig undertrygt og det tog mig lang tid at komme ud af forholdet. Det er også derfor der er gået så lang tid inden jeg har bevæget mig ud i parforhold igen. Jeg har gået ved psykiater, psykolog og virkelig arbejdet med mig selv og føler jeg begynder at lære mig selv at kende.
Jeg er vokset op i en familie med mor, far og søster. Min mor og far har altid været fælles om alt omkring hjemmet og os børn, så jeg ser min far som et godt forbillede for en far. Jeg har haft en dejlig barndom. Jeg vil ha en kæreste med de samme egenskaber som min far har. En kæreste der kan være et godt forbillede for mine børn.
Kram til dig
Puha sikke en smøre med det hele her..
Jeg synes også han lyder kedelig og ikke god for dig!!
Jeg tænker han måske kan være et stadie for dig, før du virkelig springer ud og blomster for at finde netop manden for dig!
Han virker som det stadie hvor du bare havde behov for en i din hverdag, så du netop ikke var alene. Han lyder som det stadie hvor du bare havde et behov for en tryghed og en at tale med, med henblik på din fortid
Men nu efter du fandt ham, er det gået mere og mere op for dig, hvor en tørvetriller han er, og han bare ikke er dig? Dine øjne har åbnet sig mere og mere
Du troede han var noget for dig, fordi du har haft den fortid.. Han udøvede ikke fysisk og psykisk vold
Altså det her er tanker, det er ikke sådan jeg siger du tænker eller har tænkt
Jeg har selv været i nogle forhold med fysisk og psykisk vold, og min efterfølgende kæreste var også for mig, indtil jeg begyndte at lære mig selv at kende igen, og åbne øjnene og tænkte hvad laver jeg med ham her? Han er ikke andet end tryghed? Jeg stoppede med at "elske" holde af ham, fra den ene dag til den anden! Fordi jeg fik øjnene op for at han bare var et pusterum, og han ikke var en idiot. Som de tidligere.
Jeg tænkte, okay jeg brugte ham bare ? Hmm nå, og under alle disse tanker, og mens jeg endnu ikke havde gjort det slut, selvom jeg var træt af det hele og ham, begyndte jeg at skrive med en anden mand, en der var mere spænding i!! Jeg mødtes med ham og han fangede mig bare! Og ja ham er jeg så sammen med i dag, og tænker stadig tilbage..
Jamen ham efter de her folk der havde behandlet mig dårligt, han var bare en brik i et spil? Det havde intet med kærlighed at gøre?
Så ja, jeg ved ikke hvad du tænker ?
Men ja her har du hvertfald et eks, på nogen lignende, men stadig ikke helt det samme