Hvordan får I råd - hjemmegående?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2014

Elgaard73

Vi kan også klare os med en på dagpenge, men man får jo ikke dagpenge som hjemmegående eller noget der svarer til? Ved godt man kan få sin ægtefælles fradrag og det er ds selvfølgelig også noget, men stadig....

Dobbelt igen... Tror jeg ryster på hænderne idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

lineog4

Elgaard73 skriver:

He he, fik det vist skrevet lidt rodet... mente ikke at jeg som hjemmegående fik dagpenge, men at vi, allerede før jeg blev hjemmegående, ikke havde sat os hårdere i det, end at vi ville kunne klare det på en ENKELT dagpengesats. Altså vores udgifter er så lave, at hvis vi f.eks skulle blive skilt eller en af os skulle falde bort, så ville den ene part stadig kunne blive i huset og få det til at løbe rundt. 

På det punkt er jeg nok lidt gammeldags , og går med livrem og seler, men jeg har bare så tit set, hvordan hele familien bliver rykket op med rode og skal flytte osv, på grund af fyringer, skilsmisse eller anden form for krise. På den her måde, beholder vi (og især vores søn) i det mindste vores trygge og faste base, ligegyldigt hvad der rammer.

Okay. Tror ikke vi kunne klare os på en dagpenge eller jo måske for så ville der jo være en del tilskud og bare institutioner koster jo en bondegård, og boligtilskud osv. Så jo måske... Men ville godt nok være stramt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.