Yurie skriver:
2år er det ikke trodsalderen, hvor de begynder at vil have deres vilje?
Jeg ser ikke på deres alderen, jeg mødte den mest høflige 2½årige dreng jeg nogensinde har mødt, sagde ja tak, det må du gerne og sådan noget, men han havde et had/kærligheds forhold med sin bedste ven.
Nogen børn er slemme når de er to, andre som 5år eller 9årig.
Jeg kender to drenge på 5 og 2½ og den 5årige er ham der trækker tænder ud, ham der griner når man "skælder" ham ud, hvor den 2årige faktisk hører efter, kan sidde stille og sådan noget.
Men min nevø var en 2årig der godt kunne trække tænder ud, og det stoppede ikke før han var 4-5år, men igen også den sødeste og kærligste dreng.
2år og klippe en hestehale af sin dagpleje?? hvordan H.... kan det lade sig gøre?
2årige der bider er meget tit dem med dårligt sprog(fra min erfaring) ligesom med at slå
Forstil dig at være et lille barn ingen forstår, ikke kan fortælle dig hvad der er galt.
Jo, det tror jeg da det er 
Som en anden skriver, det er nok også afhængig af personligheden. 
Men som du skriver, tror jeg også det afhænger af periode, der er mange slemme børn der er lidt ældre også.
Han sneg sig ind på sin dagplejer, da en mor kom og hentede et andet barn, og klippede hendes hestehale af imens hun snakkede med barnets mor. Og hendes hestehale var altså helt ned til midt på ryggen 
Anmeld