grinny skriver:
Vi vil blive fulgt meget tæt næste gang. De sagde jeg skulle regne med skanninger hver 14. dag fra uge 20. Jeg tager imod alt det de vil give mig som støtte og hjælp 
Ja det bliver hårdt hvis vi bare får af vide at det er vuggedød, på en eller anden måde virker det nemmere at acceptere hvis vi ved at der har været noget galt.
Jeg vil helt klart spørge ind til det med blodtrykket fordi mit det steg og faldt igennem hele graviditeten og jeg gik endda til ekstra tjek for at få tjekket blodtryk og urin. Jeg har mine bange anelse om at han kunne have været reddet hvis jeg var blevet sat igang, men har valgt at jeg ikke vil tænke sådan for det gør mig bare skør i hovedet
Rigtig godt l bliver fulgt så meget så bare en snert af frygten kan holdes nede! Men den er der og vil altid være der tror jeg... Og du skal bare tage imod alt hvad du kan! Der skal ingenting mangle og så håber jeg du kan nyde det bare lidt.
Selvfølgelig er det nemmere hvis de kommer og siger det var en uopdaget et eller andet, som de så kan tjekke for næste gang og det håber jeg bare så meget for jer!
Jeg kan godt forstå du vil spørge ind til det, og du fortjener også et ordentligt svar på, hvorfor de ikke vurderede at du skulle sættes i gang! Men du har ret i, at du nok bliver vanvittig af at gå med tankerne om hvad nu hvis, for der er jo desværre ingen der kan lave det om

Anmeld