grinny skriver:
Jeg havde da lykkeligt glemt hvor smertefuldt ægløsning er
Har bare ligget i smerter hele aftenen 
Nå men ellers er opdateringen at jeg idag har været til 8 ugers undersøgelse og er blevet "godkendt" til en ny graviditet når vi føler for det.
Vi har derfor valgt at det sker når det sker - med andre ord bliver det uden beskyttelse 
Vi ved ikke hvordan folk omkring os vil reagere og hvad folk vil sige og tænke, men jeg er bare kommet dertil at folk der ikke har prøvet at stå i situationen, kan ikke sætte sig ind i hvordan det er.
Intet kan erstatte vores smukke søn
Men vi kan godt mærke at vi mangler at få et barn med hjem og vi håber på at vi kan få lov til at nå det i 2014 
Lige nu går vi stadig og venter på at det bliver d. 25/2 så vi kan komme til den samtale så vi kan få af vide hvad der er sket også selvom de ikke kan give et svar så er det jo alligevel et eller andet sted et svar? Bliver dejligt med en form for afslutning
Dejligt for jer, at du er "godkendt" til ny graviditet! Og spring så op og fald ned på, hvad andre måtte mene om det! Med mindre de har været igennem et lignende forløb, så aner de ikke hvad de snakker om!
Måske det kan være en fordel at vente, måske ikke, der er ikke andre end jer selv, der kan mærke det, og jeg tror faktisk ikke helt I bliver klar over det, før du er gravid igen.
Jeg håber langt ind i mit hjerte, at I får en eller anden forklaring på, hvad der gik galt og en form for afklaring på og håb om at de kan sige til jer, at det aldrig vil ske igen! Det er måske for meget at håbe, men bare det giver jer en afslutning i forhold til sygehus med videre, så I kan bygge jeres familie op igen!
Anmeld