Av for biiiiip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
22 svar
29 synes godt om
10. februar 2014

grinny

Jeg havde da lykkeligt glemt hvor smertefuldt ægløsning er  Har bare ligget i smerter hele aftenen 

Nå men ellers er opdateringen at jeg idag har været til 8 ugers undersøgelse og er blevet "godkendt" til en ny graviditet når vi føler for det.

Vi har derfor valgt at det sker når det sker - med andre ord bliver det uden beskyttelse 

Vi ved ikke hvordan folk omkring os vil reagere og hvad folk vil sige og tænke, men jeg er bare kommet dertil at folk der ikke har prøvet at stå i situationen, kan ikke sætte sig ind i hvordan det er.

Intet kan erstatte vores smukke søn  Men vi kan godt mærke at vi mangler at få et barn med hjem og vi håber på at vi kan få lov til at nå det i 2014 

Lige nu går vi stadig og venter på at det bliver d. 25/2 så vi kan komme til den samtale så vi kan få af vide hvad der er sket også selvom de ikke kan give et svar så er det jo alligevel et eller andet sted et svar? Bliver dejligt med en form for afslutning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Kløver

grinny skriver:

Jeg havde da lykkeligt glemt hvor smertefuldt ægløsning er  Har bare ligget i smerter hele aftenen 

Nå men ellers er opdateringen at jeg idag har været til 8 ugers undersøgelse og er blevet "godkendt" til en ny graviditet når vi føler for det.

Vi har derfor valgt at det sker når det sker - med andre ord bliver det uden beskyttelse 

Vi ved ikke hvordan folk omkring os vil reagere og hvad folk vil sige og tænke, men jeg er bare kommet dertil at folk der ikke har prøvet at stå i situationen, kan ikke sætte sig ind i hvordan det er.

Intet kan erstatte vores smukke søn  Men vi kan godt mærke at vi mangler at få et barn med hjem og vi håber på at vi kan få lov til at nå det i 2014 

Lige nu går vi stadig og venter på at det bliver d. 25/2 så vi kan komme til den samtale så vi kan få af vide hvad der er sket også selvom de ikke kan give et svar så er det jo alligevel et eller andet sted et svar? Bliver dejligt med en form for afslutning

Krydser og håber det bedste for jer

Mange varme tanker og kram herfra

Anmeld

10. februar 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Så fedt, at du er blevet godkendt til ny graviditet! Hvor er det skønt for jer!

Har så meget respekt for jer! Det har jeg virkelig! Og håber sådan, at i får en lille bebs i 2014. Dét fortjener i om nogen.

I skal slet ikke tænke på hvad andre tænker, der er ikke andre end jer der ved hvordan i har det med det der er sket, og jeg er sikker på, at folk har forståelse for jeres valg!

Håber i får et svar i kan bruge til noget!
Hvorfor er det de ikke kan give jer svar egentlig?

Håber i har det godt

Anmeld

10. februar 2014

LinLin

Kan helt sikkert genkende det med at man bare vil have det afsluttet - næsten uanset hvilket svar man får! Det er da også hurtigt I får svar vi ventede fem mdr....

for 2014-baby!

Anmeld

10. februar 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Dejligt for jer, at du er "godkendt" til ny graviditet! Og spring så op og fald ned på, hvad andre måtte mene om det! Med mindre de har været igennem et lignende forløb, så aner de ikke hvad de snakker om!

Måske det kan være en fordel at vente, måske ikke, der er ikke andre end jer selv, der kan mærke det, og jeg tror faktisk ikke helt I bliver klar over det, før du er gravid igen.

Jeg håber langt ind i mit hjerte, at I får en eller anden forklaring på, hvad der gik galt og en form for afklaring på og håb om at de kan sige til jer, at det aldrig vil ske igen! Det er måske for meget at håbe, men bare det giver jer en afslutning i forhold til sygehus med videre, så I kan bygge jeres familie op igen!

Anmeld

10. februar 2014

grinny

Lykke:) skriver:

Så fedt, at du er blevet godkendt til ny graviditet! Hvor er det skønt for jer!

Har så meget respekt for jer! Det har jeg virkelig! Og håber sådan, at i får en lille bebs i 2014. Dét fortjener i om nogen.

I skal slet ikke tænke på hvad andre tænker, der er ikke andre end jer der ved hvordan i har det med det der er sket, og jeg er sikker på, at folk har forståelse for jeres valg!

Håber i får et svar i kan bruge til noget!
Hvorfor er det de ikke kan give jer svar egentlig?

Håber i har det godt

Tusind tak  Må indrømme, uden at lyde storsnudet, at jeg også har fået rimelig meget respekt for os selv. Når jeg tænker tilbage til den onsdag vi fik det af vide og nu 8 uger senere, så er det jo sindsygt at man kan sidde her og bare være til, at vi har kunne klare det, men selvfølgelig kan man det, man ved det bare ikke før man prøvet det på egen krop.

I de fleste tilfælde kan man ikke få et svar på hvad der er sket når det sker så sent i graviditeten, for det meste bliver det betegnet som vuggedød i maven. Havde han haft en "fejl" ville det have været sket tidligere i graviditeten. 

Anmeld

10. februar 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Dejligt for jer, at du er "godkendt" til ny graviditet! Og spring så op og fald ned på, hvad andre måtte mene om det! Med mindre de har været igennem et lignende forløb, så aner de ikke hvad de snakker om!

Måske det kan være en fordel at vente, måske ikke, der er ikke andre end jer selv, der kan mærke det, og jeg tror faktisk ikke helt I bliver klar over det, før du er gravid igen.

Jeg håber langt ind i mit hjerte, at I får en eller anden forklaring på, hvad der gik galt og en form for afklaring på og håb om at de kan sige til jer, at det aldrig vil ske igen! Det er måske for meget at håbe, men bare det giver jer en afslutning i forhold til sygehus med videre, så I kan bygge jeres familie op igen!

Jeg tror heller ikke vi ved noget før jeg er gravid igen, men har snakket med mange om det på diverse sider for spædbarnsdød, og alle har sagt at om man venter 2 måneder eller 2 år, så vil man for altid være angst i den næste graviditet, det kommer vi aldrig uden om igen.

Jeg ønsker og håber også på en forklaring, men som sagt er det sjældent de kan give et ordenligt svar, det vil for det meste blive betegnet som vuggedød i maven. Som du skriver ville jeg også håbe og ønske at de kunne sige det kan aldrig ske for jer igen, men det kan de jo desværre ikke. Vi vil være meget uheldige hvis det skulle ske igen, men sandheden er jo desværre at ingen kan love os at det ikke gør, vi kan kun håbe 

Men igen, det kan da ikke ske for de samme to gange??

Anmeld

10. februar 2014

grinny

LinLin skriver:

Kan helt sikkert genkende det med at man bare vil have det afsluttet - næsten uanset hvilket svar man får! Det er da også hurtigt I får svar vi ventede fem mdr....

for 2014-baby!

Ja det er utrolig hurtigt, men svaret har vidst været der i noget tid, men de venter på de sidste svar på mine blodprøver (som jeg har forstået det er der nogle af blodprøverne der tager 8 uger at dyrke, eller hvad de nu gør med dem)

Jeg er glad for at vi kun har ventet 10 uger, kan slet ikke forstille mig hvordan det må være at vente i lang tid og føle at man slet ikke kan få en afslutning 

Anmeld

10. februar 2014

grinny

Maja84 skriver:

Krydser og håber det bedste for jer

Mange varme tanker og kram herfra

Mange tak 

Anmeld

10. februar 2014

Lykke:)

Tusind tak  Må indrømme, uden at lyde storsnudet, at jeg også har fået rimelig meget respekt for os selv. Når jeg tænker tilbage til den onsdag vi fik det af vide og nu 8 uger senere, så er det jo sindsygt at man kan sidde her og bare være til, at vi har kunne klare det, men selvfølgelig kan man det, man ved det bare ikke før man prøvet det på egen krop.

I de fleste tilfælde kan man ikke få et svar på hvad der er sket når det sker så sent i graviditeten, for det meste bliver det betegnet som vuggedød i maven. Havde han haft en "fejl" ville det have været sket tidligere i graviditeten. 

Du lyder slet slet ikke storsnudet! I mine øre lyder det bare som om, at du på en eller anden måde har accepteret, at det her er en ting det vil være en del af jeres lov, og det kan i ikke lave om på stor respekt herfra!

Okay, så hvis han havde en fejl, så kan i få det at vide? 

Tilføjelse; hvis der opstod en fejl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.