grinny skriver:
Jeg tror heller ikke vi ved noget før jeg er gravid igen, men har snakket med mange om det på diverse sider for spædbarnsdød, og alle har sagt at om man venter 2 måneder eller 2 år, så vil man for altid være angst i den næste graviditet, det kommer vi aldrig uden om igen.
Jeg ønsker og håber også på en forklaring, men som sagt er det sjældent de kan give et ordenligt svar, det vil for det meste blive betegnet som vuggedød i maven. Som du skriver ville jeg også håbe og ønske at de kunne sige det kan aldrig ske for jer igen, men det kan de jo desværre ikke. Vi vil være meget uheldige hvis det skulle ske igen, men sandheden er jo desværre at ingen kan love os at det ikke gør, vi kan kun håbe 
Men igen, det kan da ikke ske for de samme to gange??
Det er sikkert rigtigt! Frygten vil jo desværre altid være hos jer

men jeg går ud fra, at I får en masse ekstra støtte i næste graviditet og mulighed for ekstra skanninger, så I kan få så meget ro på, som det nu kan lade sig gøre? Og angsten vil nok sidde der, også selvom I får flere børn. Det er jo med jer resten af livet, at I ikke fik Isaac med hjem.
Føj hvor er det bare uretfærdigt, hvis de ikke kan sige andet, end at det er vuggedød i maven? Jeg tror jeg ville spørge lidt ind til, hvorfor de ikke satte dig i gang, når nu der var så store udsving i dit blodtryk. Det er ikke sikkert, at det har noget at sige, men de ville jo ikke lade mig gå længere end til uge 38, og det til trods for, at det kun var fra onsdag til søndag, de havde målt for højt blodtryk. Det var dog meget for højt, men det synes jeg også at kunne huske, at dit var?
Jeg ønsker så meget for jer, at I får jeres ønske opfyldt om at få en lille baby i 2014.