Av for biiiiip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Jeg tror heller ikke vi ved noget før jeg er gravid igen, men har snakket med mange om det på diverse sider for spædbarnsdød, og alle har sagt at om man venter 2 måneder eller 2 år, så vil man for altid være angst i den næste graviditet, det kommer vi aldrig uden om igen.

Jeg ønsker og håber også på en forklaring, men som sagt er det sjældent de kan give et ordenligt svar, det vil for det meste blive betegnet som vuggedød i maven. Som du skriver ville jeg også håbe og ønske at de kunne sige det kan aldrig ske for jer igen, men det kan de jo desværre ikke. Vi vil være meget uheldige hvis det skulle ske igen, men sandheden er jo desværre at ingen kan love os at det ikke gør, vi kan kun håbe 

Men igen, det kan da ikke ske for de samme to gange??

Det er sikkert rigtigt! Frygten vil jo desværre altid være hos jer men jeg går ud fra, at I får en masse ekstra støtte i næste graviditet og mulighed for ekstra skanninger, så I kan få så meget ro på, som det nu kan lade sig gøre? Og angsten vil nok sidde der, også selvom I får flere børn. Det er jo med jer resten af livet, at I ikke fik Isaac med hjem.

Føj hvor er det bare uretfærdigt, hvis de ikke kan sige andet, end at det er vuggedød i maven? Jeg tror jeg ville spørge lidt ind til, hvorfor de ikke satte dig i gang, når nu der var så store udsving i dit blodtryk. Det er ikke sikkert, at det har noget at sige, men de ville jo ikke lade mig gå længere end til uge 38, og det til trods for, at det kun var fra onsdag til søndag, de havde målt for højt blodtryk. Det var dog meget for højt, men det synes jeg også at kunne huske, at dit var?

Jeg ønsker så meget for jer, at I får jeres ønske opfyldt om at få en lille baby i 2014.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

grinny

Lykke:) skriver:

Du lyder slet slet ikke storsnudet! I mine øre lyder det bare som om, at du på en eller anden måde har accepteret, at det her er en ting det vil være en del af jeres lov, og det kan i ikke lave om på stor respekt herfra!

Okay, så hvis han havde en fejl, så kan i få det at vide? 

Tilføjelse; hvis der opstod en fejl. 

Ja altså vi kan få en forklaring hvis de finder noget i mit blod, hans blod, i min moderkage, navlestregen eller på/i ham - sidste nævnte at næsten helt udelukket da jeg trods alt er gået til terminen og derfor vil det være meget underligt hvis han fejlede noget.

På sygehuset snakkede de om at det kunne være min moderkage da de fandt tre blodpropper i den og samtidig har de fundet ud af at mit blod størkner utrolig hurtigt og det kan, på en eller anden måde, have en indvirkning, hvordan ved jeg ikke lige men det får jeg vel svar på hvis det er det der var problemet.

Anmeld

10. februar 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Ja altså vi kan få en forklaring hvis de finder noget i mit blod, hans blod, i min moderkage, navlestregen eller på/i ham - sidste nævnte at næsten helt udelukket da jeg trods alt er gået til terminen og derfor vil det være meget underligt hvis han fejlede noget.

På sygehuset snakkede de om at det kunne være min moderkage da de fandt tre blodpropper i den og samtidig har de fundet ud af at mit blod størkner utrolig hurtigt og det kan, på en eller anden måde, have en indvirkning, hvordan ved jeg ikke lige men det får jeg vel svar på hvis det er det der var problemet.

Okay, håber i får et svar, så i kan få en ordentlig afslutning på det hele

Anmeld

10. februar 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Det er sikkert rigtigt! Frygten vil jo desværre altid være hos jer men jeg går ud fra, at I får en masse ekstra støtte i næste graviditet og mulighed for ekstra skanninger, så I kan få så meget ro på, som det nu kan lade sig gøre? Og angsten vil nok sidde der, også selvom I får flere børn. Det er jo med jer resten af livet, at I ikke fik Isaac med hjem.

Føj hvor er det bare uretfærdigt, hvis de ikke kan sige andet, end at det er vuggedød i maven? Jeg tror jeg ville spørge lidt ind til, hvorfor de ikke satte dig i gang, når nu der var så store udsving i dit blodtryk. Det er ikke sikkert, at det har noget at sige, men de ville jo ikke lade mig gå længere end til uge 38, og det til trods for, at det kun var fra onsdag til søndag, de havde målt for højt blodtryk. Det var dog meget for højt, men det synes jeg også at kunne huske, at dit var?

Jeg ønsker så meget for jer, at I får jeres ønske opfyldt om at få en lille baby i 2014.

Vi vil blive fulgt meget tæt næste gang. De sagde jeg skulle regne med skanninger hver 14. dag fra uge 20. Jeg tager imod alt det de vil give mig som støtte og hjælp 

Ja det bliver hårdt hvis vi bare får af vide at det er vuggedød, på en eller anden måde virker det nemmere at acceptere hvis vi ved at der har været noget galt.

Jeg vil helt klart spørge ind til det med blodtrykket fordi mit det steg og faldt igennem hele graviditeten og jeg gik endda til ekstra tjek for at få tjekket blodtryk og urin. Jeg har mine bange anelse om at han kunne have været reddet hvis jeg var blevet sat igang, men har valgt at jeg ikke vil tænke sådan for det gør mig bare skør i hovedet

Anmeld

10. februar 2014

grinny

Lykke:) skriver:

Okay, håber i får et svar, så i kan få en ordentlig afslutning på det hele

Håber jeg virkelig også 

Anmeld

11. februar 2014

esioul

grinny skriver:

Jeg havde da lykkeligt glemt hvor smertefuldt ægløsning er  Har bare ligget i smerter hele aftenen 

Nå men ellers er opdateringen at jeg idag har været til 8 ugers undersøgelse og er blevet "godkendt" til en ny graviditet når vi føler for det.

Vi har derfor valgt at det sker når det sker - med andre ord bliver det uden beskyttelse 

Vi ved ikke hvordan folk omkring os vil reagere og hvad folk vil sige og tænke, men jeg er bare kommet dertil at folk der ikke har prøvet at stå i situationen, kan ikke sætte sig ind i hvordan det er.

Intet kan erstatte vores smukke søn  Men vi kan godt mærke at vi mangler at få et barn med hjem og vi håber på at vi kan få lov til at nå det i 2014 

Lige nu går vi stadig og venter på at det bliver d. 25/2 så vi kan komme til den samtale så vi kan få af vide hvad der er sket også selvom de ikke kan give et svar så er det jo alligevel et eller andet sted et svar? Bliver dejligt med en form for afslutning

Medvind på jeres vej

Anmeld

11. februar 2014

Kamilla-m

Jeg må også erklære at jeg har himmelhøj respekt for jer, jeg kan slet slet ikke forstille mig hvor stort et helved i må være igennem.. 

jeg har ikke før kommenteret dine indlæg - men har læst med. 

Jeg sys omnogen at i fortjener en baby, og jeg krydser fingre for i snart har en positiv test - og at de så står klar til at hjælpe jer igennem de 8/9 mdr s bekymrende mdr i skal igennem.

Mange knus og tanker 

Anmeld

11. februar 2014

Carina:-)

Vi ventede 2½ år,og alligevel var vi rædselslagne hele graviditeten.

Så det tror jeg ikke gør nogen forskel hvor længe man venter.

Alt mulig held og lykke ,og håber i snart står med de 2 streger .

Anmeld

11. februar 2014

grinny

esioul skriver:

Medvind på jeres vej

Tusind tak søde 

Anmeld

11. februar 2014

grinny

Carina:-) skriver:

Vi ventede 2½ år,og alligevel var vi rædselslagne hele graviditeten.

Så det tror jeg ikke gør nogen forskel hvor længe man venter.

Alt mulig held og lykke ,og håber i snart står med de 2 streger .

Jeg tror heller ikke det gør nogen forskel så når vi føler os klar nu kan vi lige så godt prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.